• ViceGuy

MMA - Mixed Martial Arts

Vad tycker ni om denna extremt snabbt växande sport? Bra eller Anus?

(obs, känsliga varnas!)

The true delight is in the finding out, rather than in the knowing. -Isaac Asimov
  • Svar på tråden MMA - Mixed Martial Arts
  • Semper Idem
    Lady Ackles skrev 2010-08-18 14:17:18 följande:
    Må så vara, men jag gillar det ändå inte.
    Det kan jag förstå
    Folk utsätter sig för så mycket konstigt

• Lady Ackles
    Semper Idem skrev 2010-08-18 14:22:55 följande:
    Det kan jag förstå
    Folk utsätter sig för så mycket konstigt

Snacka om det! *blundar*
  • Semper Idem
    Lady Ackles skrev 2010-08-18 14:38:33 följande:
    Snacka om det! *blundar*
    Vanlig brottning kan också vara ganska hård, som detta "head up ass" greppet

• Lady Ackles
    Semper Idem skrev 2010-08-18 17:31:55 följande:
    Vanlig brottning kan också vara ganska hård, som detta "head up ass" greppet

Brottning är så.................manligt.  Drömmer
  • daddybear

ser inte riktigt vad man har "extra" emot MMA som många har ute i samhället, boxning är olympisk sport men MMa ska förbjudas, som någon skrev det är inte bara slag man kan vinna en match utan att dela ut ett enda slag,inte att rekommendera att försöka dock. UFC som är den största organisationen av MMA har tex inte haft ett enda dödsfall under sina nästan 20 år i branschen, men det verkas tro att det är vanligt förekommande.det värsta jag sett var att någon bröt armen pga av egen dumhet(han tappade inte) under de åren jag kollat. boxning ser jag som farligare då man går 15 ronder och kontinuerligt slår varandra i huvudet så man slutar som muhammed ali.

• marixma

Jag och min sambo kollar på UFC, och av nån sjuk anledning har jag fastnat och väntar med spänning på 118 nästa helg. Cool

Många gånger har jag också tänkt tanken, att jag har svårt att förstå hur man kan VILJA ha så mycket stryk. Men å andra sidan, så tjänar dom sjuka pengar på detta. Och sist men inte minst, så har man rätt att avbryta matchen med speciella teckan (t.ex att slå i marken med näven om man blir fasthållen) om man inte orkar mer, och viktigast av allt är ju att domaren bryter om han anser att den som ligger i underläge inte längre orkar/kan/vill skydda sig själv. 

Och så till sist ett tips: 
    deras SJUKT snygga t-shirts? Tapout, Affliction etc. Ett tips till er tjejer om ni är ute efter snygga t-shirts med tryck till era killar.  Tungan ute

• sstv
    marixma skrev 2010-08-18 22:39:03 följande:
    Jag och min sambo kollar på UFC, och av nån sjuk anledning har jag fastnat och väntar med spänning på 118 nästa helg. Cool

Många gånger har jag också tänkt tanken, att jag har svårt att förstå hur man kan VILJA ha så mycket stryk. Men å andra sidan, så tjänar dom sjuka pengar på detta. Och sist men inte minst, så har man rätt att avbryta matchen med speciella teckan (t.ex att slå i marken med näven om man blir fasthållen) om man inte orkar mer, och viktigast av allt är ju att domaren bryter om han anser att den som ligger i underläge inte längre orkar/kan/vill skydda sig själv. 

deras SJUKT snygga t-shirts? Tapout, Affliction etc. Ett tips till er tjejer om ni är ute efter snygga t-shirts med tryck till era killar.  Tungan ute
    Tror det är väldigt få utövare som VILL ha stryk. De flesta som är med tänker sig nog att de ska dela ut lite stryk istället.  Flört
  • Gurkan

myndiga människor som vill utöva mma vet vad de ger sig in på vilka är vi då att döma?

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    marixma skrev 2010-08-18 22:39:03 följande:
    Eller ett annat tips, köp t-shirten till er själva! Mycket snyggt om man kan få till rätt storlek!
    TANSTAAFL
  • Julias Farsa

Kul att det fanns tidiga sekvenser från UFC i klippet. När sporten inte var så renodlad utan folk från olika kampsporter och viktklasser tävlade mot varandra.

Bergsklättring är dödligare och farligare än MMA. Där kan man verkligen fråga sig vad som lockar.

Svar på tråden MMA - Mixed Martial Arts