MMA - Mixed Martial Arts
Vad tycker ni om denna extremt snabbt växande sport? Bra eller Anus?
(obs, känsliga varnas!)
Vad tycker ni om denna extremt snabbt växande sport? Bra eller Anus?
(obs, känsliga varnas!)
HW är mer intressant för mig då det är min egen viktklass och sen gillar jag lite knockouts oxå
HW har ju grymt mycket bra namn, valesquez carwin lesnar dos santos couture mm mm. den var grymt tråkig för nåt år sedan sen rassade det in bra killar. en notis i TS är ju att jag tycker tyskland gjorde rätt som satte åldersgräns på galan när dom var där 15 eller 16 minns inte, har en kille på jobbet som låter sina små barn kolla, jag gillar sporten men GNP och allt blod gör att det inte är lämpligt för barn, övre tonåren är okej
HW har ju grymt mycket bra namn, valesquez carwin lesnar dos santos couture mm mm. den var grymt tråkig för nåt år sedan sen rassade det in bra killar. en notis i TS är ju att jag tycker tyskland gjorde rätt som satte åldersgräns på galan när dom var där 15 eller 16 minns inte, har en kille på jobbet som låter sina små barn kolla, jag gillar sporten men GNP och allt blod gör att det inte är lämpligt för barn, övre tonåren är okejBara läst TS: men jag tycker det är sjukt töntigt....otroligt korkat!
Jag gillar att kolla på UFC.
Har dock själv en ganska lång bakgrund inom olika kampsporter. Jag kan dock förstå att det för vissa 'utomstående' kan verka väldigt främmande.