• ViceGuy

MMA - Mixed Martial Arts

Vad tycker ni om denna extremt snabbt växande sport? Bra eller Anus?

(obs, känsliga varnas!)

The true delight is in the finding out, rather than in the knowing. -Isaac Asimov
  • Svar på tråden MMA - Mixed Martial Arts
  • Semper Idem
    Anton Chigurh skrev 2010-08-20 18:01:32 följande:
    8-10 på en dag är inga större problem. Det hänger bla på hur många lifter som går till full höjd. ( ca 4000 meter), och, på om det är en duktig hoppledare för dagen.
    Nu är det ju enbart hoppning på helgerna förstås, men det förekommer sk hoppveckor under semestertider, och då loggas det friskt i loggböckerna.

100-150 hopp per säsong är inte ovanligt hos oss, så visst  tar det några år att  få ihop 1300 hopp !!!
    Ok, keep up the good work och lycka till.
  • R Franklin
    R Franklin skrev 2010-08-20 19:53:42 följande:
    Riktigt bra fight card i helgens Ufc gala!
    Nästa helg är det förstås, my bad....
    I'm a skeptic . . . Sorry to annoy you with facts.
  • Anton Chigurh
    Semper Idem skrev 2010-08-20 19:21:36 följande:
    Ok, keep up the good work och lycka till.
    Tackar.  
    Don't run, you'll only die tired - US Sniper Team.
  • ViceGuy

uk.ufc.com/event/UFC118#/fight
    Synd att canal+ tagit över rättigheterna för att sända UFC i Sverige =/

TV4-Sport kommer sända galorna 1 vecka efter.
    The true delight is in the finding out, rather than in the knowing. -Isaac Asimov
  • Anton Chigurh

uk.ufc.com/event/UFC118#/fight
    Helt okay. Nu har Randy's senaste fighter varit ganska tråkiga  (ändå är Randy av mina stora idoler. Jämte'  Ace då !!! ) men ser iaf fram mot hans match mot Toney. Synnerligen intressant.

Och, av någon outgrundlig anledning kan jag inte riktigt med Nate Diaz, så hoppas den Irländska Handgranaten spöar honom. Och, BJ är ju alltid god underhållning........
    Don't run, you'll only die tired - US Sniper Team.
  • daddybear
    Anton Chigurh skrev 2010-08-20 20:09:51 följande:
    Helt okay. Nu har Randy's senaste fighter varit ganska tråkiga  (ändå är Randy av mina stora idoler. Jämte'  Ace då !!! ) men ser iaf fram mot hans match mot Toney. Synnerligen intressant.

Och, av någon outgrundlig anledning kan jag inte riktigt med Nate Diaz, så hoppas den Irländska Handgranaten spöar honom. Och, BJ är ju alltid god underhållning........
    tror tyvärr att toney couture matchen blir tråkig, boxning i 2 minuter sen en double leg och GNP resten av ronderna, toney kan inte med en så rutinerad fighter, skulle get honom en "enklare" match istället, någon längre ner på food chainen.tror dana vill göra en statement av honom, oj vad svengelskt det blev
  • daddybear

kanske aningen omdömeslöst kan jag tycka,är ju lite av en risk varje gång

• Semper Idem
    daddybear skrev 2010-08-20 20:22:40 följande:
    kanske aningen omdömeslöst kan jag tycka,är ju lite av en risk varje gång
    Håller med
Svar på tråden MMA - Mixed Martial Arts