• ViceGuy

MMA - Mixed Martial Arts

Vad tycker ni om denna extremt snabbt växande sport? Bra eller Anus?

(obs, känsliga varnas!)

The true delight is in the finding out, rather than in the knowing. -Isaac Asimov
  • Svar på tråden MMA - Mixed Martial Arts
  • Semper Idem
    daddybear skrev 2010-08-20 20:22:40 följande:
    kanske aningen omdömeslöst kan jag tycka,är ju lite av en risk varje gång
    Intressanta är att så långt går det praktiskt taget aldrig i en riktigt fight
  • ViceGuy
    daddybear skrev 2010-08-20 20:22:40 följande:
    kanske aningen omdömeslöst kan jag tycka,är ju lite av en risk varje gång
    Well,

Everybody dies, not everybody lives :)
    The true delight is in the finding out, rather than in the knowing. -Isaac Asimov
  • Anton Chigurh
    daddybear skrev 2010-08-20 20:15:30 följande:
    tror tyvärr att toney couture matchen blir tråkig, boxning i 2 minuter sen en double leg och GNP resten av ronderna, toney kan inte med en så rutinerad fighter, skulle get honom en "enklare" match istället, någon längre ner på food chainen.tror dana vill göra en statement av honom, oj vad svengelskt det blev
    Ligger nog fan nåt i det du säger, inte en chans att Randy kör stand-up mot en sån som Toney, men jag hoppas ändå på att min gamla idol skall prestera en mer intressant match än vad han lyckats med på senare tid. Men inte är hoppet stort inte.........

Hade varit roligare, precis som du säger, att Toney fått möta tex Cheick Guillaume Ouedraog ( Kongo !!! eller Crocop, eller varför inte Kimbo Slice.
    Jaja, dom står förmodligen på tur så småningom.
    Don't run, you'll only die tired - US Sniper Team.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Anton Chigurh skrev 2010-08-20 20:30:31 följande:
    Ligger nog fan nåt i det du säger, inte en chans att Randy kör stand-up mot en sån som Toney, men jag hoppas ändå på att min gamla idol skall prestera en mer intressant match än vad han lyckats med på senare tid. Men inte är hoppet stort inte.........

Hade varit roligare, precis som du säger, att Toney fått möta tex Cheick Guillaume Ouedraog ( Kongo !!! ) eller Crocop, eller varför inte Kimbo Slice.
    Jaja, dom står förmodligen på tur så småningom.
    Kimbo lär nog inte slåss i UFC på ett bra tag om någonsin.
    TANSTAAFL
  • daddybear
    Semper Idem skrev 2010-08-20 20:25:09 följande:
    Intressanta är att så långt går det praktiskt taget aldrig i en riktigt fight
    tror han trodde hon skulle tappa men hon visste nog inte hur man gjorde,lite missförstånd säkert
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-08-20 20:33:42 följande:
    Kimbo lär nog inte slåss i UFC på ett bra tag om någonsin.
    kimbo har blivit droppad av UFC
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    daddybear skrev 2010-08-20 20:39:54 följande:
    kimbo har blivit droppad av UFC
    Ja, det var det som var min poäng och han lär nog inte komma tillbaka.
    TANSTAAFL
  • daddybear
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-08-20 20:43:04 följande:
    Ja, det var det som var min poäng och han lär nog inte komma tillbaka.
    okej du menade så, nej tillbaka lär han inte komma. tyvärr så verkar ultimate fighter gå lite utför på tal om kimbo,förra säsongen var ju piss, bara gamla FD fotbollsspelare. nog för att det var heavyweight men kom igen, roy nelson ska vi ju inte prata om han blev ju sönderslagen i sin förra match(avskyr hans attityd)
  • Semper Idem
    daddybear skrev 2010-08-20 20:46:15 följande:
    förra säsongen var ju piss, bara gamla FD fotbollsspelare.
    På tal om det. Tänker på Bob Sapp
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    okej du menade så, nej tillbaka lär han inte komma. tyvärr så verkar ultimate fighter gå lite utför på tal om kimbo,förra säsongen var ju piss, bara gamla FD fotbollsspelare. nog för att det var heavyweight men kom igen, roy nelson ska vi ju inte prata om han blev ju sönderslagen i sin förra match(avskyr hans attityd)
    Ja, det finns vissa tendenser till det i HW, men det finns också en del intressanta personer där.
    TANSTAAFL
  • ViceGuy
    Imo har Roy Nelson verkligen levt upp till sitt snack. Inte många människor i världen som kan stå tå mot tå mot Dos Santos direkt.

Kolla vilka JDS har mött, vad han har gjort med dom, och jämför det med Roys insats. Sen kan man naturligtvis ogilla Roy ändå, men han är riktigt grym när det kommer till MMA och tror många i HW divisionen ger honom respekt för det.
Svar på tråden MMA - Mixed Martial Arts