Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Vi fick BB 24 januari förra året. De ringde på förmiddagen.
Tack för svar Abc!
Nu till världens dummaste fråga... men jag måste bara få hjälp till lite positivt tänkande idag. OM det nu skulle vara så att Abba tycker att jag och min man inte alls är lämpliga föräldrar till något litet barn från SA. Då borde de väl hört av sig vid det här laget och bett oss att välja ett annat land?!
Vi fick BB efter 17 månader. Vi tog upp 18 månaders regeln, ni vet BB senast efter 18 månader. Heide tyckte att det var konstigt att det ännu fanns kvar hos AC. Så jag tror att det finns en liten som väntar på er! När vi skulle förlänga medgivande avrådde AC oss från syskon beroende på att de fanna så få syskonkonstelationer med barn under 12 månader. Har du någon koll på det...
Håller tummar å tår att ni snart får era efterlängtade barn!
Hoppas innerligt att det drösar in BB i januari till er alla som väntat så länge! Förstår att det måste vara supertufft. Kramar till er alla 
Tack för era uppmuntrande tankar! Jag hoppas verkligen att det är så att vi redan är matchade... vill inte tänka tanken om det är så att vi inte är det och det ska ta många månader mellan matchning och bb.
Abc, angående syskon så är det nog inte så troligt att det finns syskon under 12 månader. Vi har olika åldersspann i våra önskemål, ett för ett barn, ett högre för tvillingar och ett ännu högre för syskonpar.