Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Instämmer i det som iväntanstider skrev... att de verkligen känner familjerna. Å att det är forever families. Väntar med spänning på alla BB som SKA trilla in snarast!
Kram
Hoppas imorgon redan...
Håller tummarna idag!
FREDAG!!!!!!!! Nu jäklar borde det komma en hel drös med BB till er! *håller tummarna*
Trevlig helg!
Ingen som hört nåt???
Jag har en fråga till er som har adopterat från Sydafrika. Hur "bevisar" att man har en kristen tro? Jag tror på Gud, men är sällan i kyrkan. Jag är döpt, konfirmerad och gift i svenska kyrkan om det spelar någon roll (samma för min man).
Vi är aktiva i kyrkan - hade prästen i församlingen som referent. Han hade ett samtal innan som var en bladning mellan vigsel - och dopsamtal.
Så gjorde vi!
Lycka till!
Tack! :)
Jag får prata med vår präst då helt enkelt och hoppas på att hon vill intyga. Eller så får jag och/eller mannen bli lite mer aktiv i kyrkan, jag har ändå funderat i de banorna nu när jag har lite mer tid över.
Jag tar gärna emot fler svar om någon annan gjort på något annat sätt. :)
Någon får rätta mig om jag har fel. Men jag tror att det är den personliga kristna tron som efterfrågas och inte hur aktiv man är i kyrkan.
Det är det... men lättare att hänvisa till en ämbetsperson.