• Hjärtat längtar

Sydafrika-tråd!

Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

• Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • Chimamanda
    Qermit skrev 2012-01-23 16:21:51 följande:
    Tortyr är bara förnamnet. Jag håller på att få ett nervöst sammanbrott .

Jag ser att ni byter nick, lite svårt att veta vilka alla är...
    Kram!! Önskar att denna tortyren ska ta slut och förbytas i glädje.

(Från bloggvän som bytt nick, och nyligen fått BB från Nigeria)
  • Sally

Förstår att det är tortyr! Jag led fruktansvärt mot slutet, särskilt när det gick 'över tiden'. Mådde riktigt dåligt. Man får inte ha någon psykisk ohälsa, men man får nästan det av väntan... Värsta moment 22. När jag väl fick samtalet, kändes det naturligt underbart, men liiiiiite irriterad att det tog längre än väntad.

Jag hoppas verkligen att era telefoner ringer med roligt besked NU!!

• gracel79

Hej!

Ser på AC:s hemsida, att det kom ett BB förra veckan och ytterliggare ett i måndags:) Vilka är de lyckliga tro? Undra hur länge de väntat? Grattis till er om ni läser här! 

• Flybe

Härligt att höra om barnbesked! Grattis till er som nu är på väg ner till era barn.

• gracel79

hej igen!

Jag har mailat Birgitta för att höra lite om hur länge de som fått BB har väntat m.m. Skönt att det verkar rulla på! 

• Flybe
    gracel79 skrev 2012-01-24 09:39:50 följande:
    hej igen!

Jag har mailat Birgitta för att höra lite om hur länge de som fått BB har väntat m.m. Skönt att det verkar rulla på! 
    Vad bra, jag tänkte precis skriva och fråga henne det. Om jag har räknat rätt borde det innebära att det nu finns 32 ansökningshandlingar nere i SA.
  • gracel79

Hej! Tyvärr inget svar än. Hörde ryktesvägen att det ena barnbeskedet kom till några som väntat sedan september.

Svar på tråden Sydafrika-tråd!