• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • glitterfjolla

klart att sorlek har betydelse, de som säger annat ljuger. :)

(¯`°?.-> Vi två ska bli tre BF 5 nov <-.?°´¯)
  • Anonym (stora kukar)

Klart att storleken har betydelse.... är väl inte bara män som tycker att stora bröst är vackert vi kvinnor vill ha stora kukar sen vad varje individ finner stort är en annan fråga. För mig är en normal kuk runt 18-19 cm och en bamse kuk är över 20 cm.

• sumpbäver
    Anonym (stora kukar) skrev 2010-08-21 19:12:23 följande:
    Klart att storleken har betydelse.... är väl inte bara män som tycker att stora bröst är vackert vi kvinnor vill ha stora kukar sen vad varje individ finner stort är en annan fråga. För mig är en normal kuk runt 18-19 cm och en bamse kuk är över 20 cm.
    Du kanske är glapp som en ICA-kasse? Bättre du lär dig knipa tycker jagOskyldig

Återigen, varför bara längden, bredden då? Jag menar, en colaburk borde väl kännas?
  • Anonym (stora kukar)

Vad har då längden med glapphet att göra pucko??????? Däremot om jag fick in hela ica jaaa då vore jag glapp

• sumpbäver
    Anonym (stora kukar) skrev 2010-08-21 19:24:22 följande:
    Vad har då längden med glapphet att göra pucko??????? Däremot om jag fick in hela ica jaaa då vore jag glapp
    Borde ju du kunna svara på, det var ju du som snackade om längden från början? Väx upp snoris och gör lite knipövningar så ska du se att det blir bättre.
  • NicKnejm

Hur vi är skapta går ej påverka. Alltså inte någonting som man lägger någon till last.

Men att lära sig skriva/prata en korrekt svenska går att påverka. Det skriftspråk trådstartaren använder
    är ett bevis på lata dagar längts bak i klassen. Du borde bekymra dig om annat än huruvida snoppar är stora eller inte.

• DuBBeeL
    sumpbäver skrev 2010-08-21 14:59:51 följande:
    Ja precis. Ungefär som att be bruden dra när hon tar av sin pushup och man får se taxöronrn.

Hahahaha! Skrattande Dagens asgarv!

Men jag håller med dig TS, klart som f_n man vill känna nåt :)

• MickeN1973

Hur reagerar ni när benny "hästakuken" olsson

Säger gud va va stor du är....   härligt att kunna få in hela.... 

• sumpbäver
    DuBBeeL skrev 2010-08-21 23:49:13 följande:

Hahahaha! Skrattande Dagens asgarv!

Men jag håller med dig TS, klart som f_n man vill känna nåt :)

Jo, annars är det ju ingen större mening. Men har ni brudar så glappa alibaba-grottor nuförtiden?
  • germx
    honkie skrev 2010-08-21 15:06:38 följande:
    ... och jorden är rund.

ni som är pålästa kan väl fylla på med info om samhällsutveckling på alla dess sätt så att vi som legat och gömt oss under sängen de senaste 200 åren kan få bli lite uppdaterade.
    Amen!

Visste du även att det inte är en stork som kommer med bäbisarna och att tomten inte finns?

Dessutom har även musens storlek betydelse...

Anonym (Sådeså!) skrev 2010-08-21 17:48:48 följande:
    JAg menade att jag kände inget när vi knullade. Så då var de väl lika bra att han gick hem?
    Du hade ju kunnat be honom köra in handen, då hade du säkert känt något. Oralsex kanske? Finns så många alternativ...
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!