• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • sumpbäver
    Anonym (Sådeså!) skrev 2010-08-22 08:52:35 följande:
    Precis, jag är också trång!
    Det var värst vad trånga alla är här? Personligen så tycket jag att alla brudar "känns" likadant , såvida dom inte är helt torra vill säga, men då är det ju något som är fel ( nej, jag har inte en mini) Som sagt, 40 eller 16 år har uppenbarligen ingen betydelse, alla känns likadant efter en minut iaf. 
  • Lillsnufflan

Nej, jag tycker ärligt talat att kukstorleken är den typ minst viktiga faktorn när jag träffar någon. Det har ganska lite med hur sexet är att göra. Man får ha olika åsikter i frågan, men jag tycker verkligen inte att det är särskilt viktigt.

• Anonym (Oj)

Min man är mindre enligt norm, han är den bästa älskaren jag någonsin haft, varit tillsammans med de med normal och större, men jag är kanske väldigt liten, men jag får ont och jag vill inte ha ont.

Så på din fråga, om storleken har betydelse, ja, min erfarenhet är att den ofta är för stor, inte alls skönt, bara smärtsamt.

Så män som är små utrustade, vi kvinnor finns som finner mer njutning med er än med de med stor.

Min man tycker förresten att stora bröst är fula, han tycker (jag är har små bröst också) att brösten är lagom när handen täcker brösten.

• Anonym (slampan)

Klart storleken på kuken har betydelse. Faktiskt mer vid ett ons eller krogragg tycker jag. Då vet man inte vad som väntar och fantiserar om en rejäl pjäs. Är det nån man träffar regelbundet så tycker iaf jag att man vänjer sig och hittar sitt sätt att ha sex. Var tillsammans med en man med stor kuk, efter ett tag tänkte jag inte på det. Sen var det slut och vi träffades igen efter nåt år. Då fick jag nästan profylaxandas  i början.

• Lillsnufflan
    sumpbäver skrev 2010-08-22 11:57:17 följande:
    Det var värst vad trånga alla är här? Personligen så tycket jag att alla brudar "känns" likadant , såvida dom inte är helt torra vill säga, men då är det ju något som är fel ( nej, jag har inte en mini) Som sagt, 40 eller 16 år har uppenbarligen ingen betydelse, alla känns likadant efter en minut iaf. 
    Jag tycker det funkar likadant åt andra hållet också. En slida anpassar sig ju efter storleken så jag känner i alla fall ingen skillnad när man väl håller på.
  • linjes
    Anonym (lillen) skrev 2010-08-22 01:55:45 följande:
    Jaha då var man totalt knäckt igen då :( men men det är väll vara att acceptera.

Det märlkliga är att trots att jag är mindre än de minsta som nämnts här så vill brudarna komma tillbaka efter mer :o märkligt :o
    Varför blir du då knäckt om dom vill ha mer?
  • sumpbäver
    Lillsnufflan skrev 2010-08-22 19:33:01 följande:
    Jag tycker det funkar likadant åt andra hållet också. En slida anpassar sig ju efter storleken så jag känner i alla fall ingen skillnad när man väl håller på.
    Alla slidor anpassar sig visst inte, bl.a TS Tungan ute
  • Lillsnufflan
    sumpbäver skrev 2010-08-22 19:58:22 följande:
    Alla slidor anpassar sig visst inte, bl.a TS Tungan ute
    OK, då. Jag är får väl vara glad att min gör det. Det är praktiskt.
  • sumpbäver
    Anonym (Oj) skrev 2010-08-22 15:24:57 följande:
    Min man är mindre enligt norm, han är den bästa älskaren jag någonsin haft, varit tillsammans med de med normal och större, men jag är kanske väldigt liten, men jag får ont och jag vill inte ha ont.

Så på din fråga, om storleken har betydelse, ja, min erfarenhet är att den ofta är för stor, inte alls skönt, bara smärtsamt.

Så män som är små utrustade, vi kvinnor finns som finner mer njutning med er än med de med stor.

Min man tycker förresten att stora bröst är fula, han tycker (jag är har små bröst också) att brösten är lagom när handen täcker brösten.
    Vad jag har märkt på tjejer så verkar dom gilla lite hastighet om man säger. Vissa kan ju uppenbarligen knappt jucka Tungan ute. Då borde väl inte storleken ha betydelse.

Det där med bröststorleken tycker jag personligen är lite diffust. Det finns fina små och fula stora och tvärtom. Personligen gillar jag inte stora oformliga mjölpåsar med jättrevårtgårdar, mycket hellre små rattar i.s.f.

Men men, alla är vi olika och jag skulle ju knappast välja tjej efter utséende på bröst eller kön, bara löjligt. Man får ta hela paketet.
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!