• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • sumpbäver
    Lillsnufflan skrev 2010-08-22 20:04:58 följande:
    OK, då. Jag är får väl vara glad att min gör det. Det är praktiskt.
    Tror allas gör det faktist, det är bara tramsiga brudar som ska spela viktiga som säger så.
    Det vore ju märkligt om vi var skapade så att hälften av killarna inte "känns"Skrattande
  • Completorium

För vissa har det betydelse och för andra inte. Det är väl inte konstigare än så. Det jag tycker är en mycket intressantare fråga är varför man startar trådar för att tala om att man tycker att man inte kan njuta av för små kukar?

Enda stiuationen som jag ser att det finns anledning att tala om vad man tycker i den här frågan är väl när hon står beredd att släpa hem ett ONS. "Hörrdu... då var det bara en sak till innan vi drar... Har du en liten kuk? För, serru, jag kan inte njuta om du har för liten och eftersom du bara är ett ONS så är det ju det viktigaste. Så, upp till bevis nu! OM du har en liten pillekvitt så kan vi lika gärna gå åt var sitt håll nu..."

• Grynet2010

Alla är olika helt enkelt bara att acceptera. Visa kvinnor vill ha småa kukar och visa kvinnor vill ha stora kukar bara att acceptera.

Visa män vill ha stora bröst andra män småa bara att acceptera det med.
    Storleken har betydelse hurvida det är smått eller stort det är i betraktarens ögon det ligger i.

• Gung Ho
    sumpbäver skrev 2010-08-22 11:57:17 följande:
    Det var värst vad trånga alla är här? Personligen så tycket jag att alla brudar "känns" likadant , såvida dom inte är helt torra vill säga, men då är det ju något som är fel ( nej, jag har inte en mini) Som sagt, 40 eller 16 år har uppenbarligen ingen betydelse, alla känns likadant efter en minut iaf. 
    Ja, haha. 'Alla' här är 'trånga' som tonåringar, och ofta har de blivit trängre ju fler barn de fött..Skrattande
  • StinaFia
    sumpbäver skrev 2010-08-22 19:58:22 följande:
    Alla slidor anpassar sig visst inte, bl.a TS Tungan ute
    Hade du knullat MIG närmsta halvåret efter jag fött min 3:a skulle du veta att det finns gränser för hur mycket en slida kan anpassa sig... iaf nedåt.

Och ja, jag är trängre nu än jag var innan jag fick barnen. Jag kan inte tänka mig att det beror på att jag just fött barn, snarare beror det på att jag genom knipövningar blivit starkare i slidan.
  • Anonym (ooohohooo)

inget gar upp mot en riktig moffadolme... sa bara ar det!

• sumpbäver
    StinaFia skrev 2010-08-23 06:23:50 följande:
    Hade du knullat MIG närmsta halvåret efter jag fött min 3:a skulle du veta att det finns gränser för hur mycket en slida kan anpassa sig... iaf nedåt.

Och ja, jag är trängre nu än jag var innan jag fick barnen. Jag kan inte tänka mig att det beror på att jag just fött barn, snarare beror det på att jag genom knipövningar blivit starkare i slidan.
    Klart ni är glappare just inpå en förlossning
  • StinaFia
    sumpbäver skrev 2010-08-23 07:07:20 följande:
    Klart ni är glappare just inpå en förlossning
    Nej det är inte självklart... Efter mina första två var jag bara glappare i några veckor, sedan var jag iform igen.
    Hade jag inte aktivt sett till att bli iform efter 3:an hade jag nog fortfarande varit som en lastkaj i musen.
  • sumpbäver
    StinaFia skrev 2010-08-23 07:16:27 följande:
    Nej det är inte självklart... Efter mina första två var jag bara glappare i några veckor, sedan var jag iform igen.
    Hade jag inte aktivt sett till att bli iform efter 3:an hade jag nog fortfarande varit som en lastkaj i musen.
    UUrk, fy fan vad det lät Skrikandes. Jag har själv tre kids, så jag vet. (nu har jag ju inte tryckt ut dom alltså). Jo det är självklart, iaf upptill en månad eller så, inte faen drar musen ihop sig som ett gummiband precis.
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!