• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Completorium
    StinaFia skrev 2010-08-26 12:11:08 följande:
    jag menar att det handlar om mer än smink. själv är jag väldigt fåfäng, men jag ser helt naturlig ut kan jag lova ;))
    och jag gör mig till en hel del, även fast jag oftast är osminkad... men jag har flera ggr fått höra kommentarer av män om andra kvinnor angående att hon är så snygg och dessutom "osminkad", medan jag som kvinna står och beundrar tjejens skicklighet att lägga en naturlig make-up :D

sedan finns många kvinnor eftersträvar ett mer onaturligt utseende. jag tror det handlar om en vilja att VISA att man gör sig till för män, ungefär som jag anser det oartigt att komma osminkad till tjejmiddagen.
    på samma sätt kan vissa kvinnor, speciellt de som är missnöjda med sin egen man, strunta i hur de tar sig ut a'la "han får ta mig som jag är! jag skiter i vad han tycker."
    Vi lever nog i delvis olika världar, märker jag. För mig är "naturligt" naturligt och "sminkat" just - sminkat och aldrig mötas de två. "Naturligt sminkad" är för mig en självmotsägelse. Notera att jag själv använde termen "smakfullt", vilket är en helt annan sak. På samma sätt kan man inte komma klädd och se oklädd ut. En omvänd kejsarens nya kläder?... *L*

Jag känner ett flertal kvinnor, som utan att förolämpa någon, går osminkade till fester, även om de flesta nog lägger på något litet när de ska klä upp sig. Men dina kompisar och mina umgås väl i olika kretsar.

Jag reagerar aldrig på att något är annorlunda med en osminkad kvinna. Däremot reagerar jag på kvinnor som är fult eller överdrivet sminkade; jag finner det motbjudande.

Ibland kan nån kvinna ursäkta sig för att hon inte har hunnit eller kunnat sminka sig och jag har då sett på henne och i mitt stilla sinne undrat "Varför ska du sminka dig? Du ser ju bra ut som du är." Och ibland, om jag säger detta högt så uppstår en livlig diskussion där kvinnan nästan blir förorättad om jag tycker tycker att hon duger som hon är, utan smink! Så jag har lärt mig att inte diskutera smink med kvinnor. Det blir så taskig stämmning då...

Ibland har jag faktiskt roat mig med att sitta och titta på människor och  jämföra sminkade och osminkade. Tycker jag att de osminkade kvinnorna ser ofräscha ut? Nej. Tycker jag det ser konstigt ut när en kvinna är osminkad?  Nej. Och så ser jag på alla de osminkade männen, vilka fortfarande är i en bedövande majoritet, och jämför med de sminkade kvinnorna. Varför behövs smink, egentligen? Efter nästan 50 levda år har jag aldrig fått nån att förklara det för mig så att jag har fattat!

Men alla får göra som de vill. Däremot närmar jag mig inte frivilligt en kvinna som man inte kan se hur hon egentligen ser pga allt smink. Och för de kvinnor jag levt med har jag naturligtvis förklarat att sminka upp sig inför mig är bortkastade pengar och möda, och det har iaf haft det goda med sig att de aldrig använt smink om det bara är jag som ska se dem, och är jag tacksam för.

Men nu är vi så OffTopic så ska vi fortsätta den här diskussionen får det nog ske i nån annan tråd! Skäms
  • StinaFia
    Completorium skrev 2010-08-26 14:46:54 följande:
    Ibland kan nån kvinna ursäkta sig för att hon inte har hunnit eller kunnat sminka sig och jag har då sett på henne och i mitt stilla sinne undrat "Varför ska du sminka dig? Du ser ju bra ut som du är." Och ibland, om jag säger detta högt så uppstår en livlig diskussion där kvinnan nästan blir förorättad om jag tycker tycker att hon duger som hon är, utan smink! Så jag har lärt mig att inte diskutera smink med kvinnor. Det blir så taskig stämmning då...

Ibland har jag faktiskt roat mig med att sitta och titta på människor och  jämföra sminkade och osminkade. Tycker jag att de osminkade kvinnorna ser ofräscha ut? Nej. Tycker jag det ser konstigt ut när en kvinna är osminkad?  Nej. Och så ser jag på alla de osminkade männen, vilka fortfarande är i en bedövande majoritet, och jämför med de sminkade kvinnorna. Varför behövs smink, egentligen? Efter nästan 50 levda år har jag aldrig fått nån att förklara det för mig så att jag har fattat!

ja helt OT. antingen börjar vi göra jämförelser med kuksmink, eller så får vi fortsätta ngnannanstans ;))

• Completorium
    StinaFia skrev 2010-08-26 14:52:28 följande:

ja helt OT. antingen börjar vi göra jämförelser med kuksmink, eller så får vi fortsätta ngnannanstans ;))

OK, då gör vi väl det!
  • Anonym

För att vara helt övertydlig.

Prins eller falukorv - tight eller slapp ?

De som drömmer om prinskorvar o slappa kan ju teambilda och åka på ålandskryssning ihop - gissar att en mindre roddbåt skulle räcka. Sluta va pk nu kompisar.

• Completorium
    Anonym skrev 2010-08-26 15:19:42 följande:
    Prins eller falukorv - tight eller slapp ?
    Jag tror nog att de flesta kvinnor skulle välja en prins före en korv!

(Språkpolisen har talat! )
  • Herr Häst
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-26 08:59:09 följande:
    Jag tror inte de flesta män föredrar bröst som är över medel. Jag tror de flesta män föredrar bröst. Jag tror vare sig kvinnor eller män egentligen ens har en aning om vad som är medel när det gäller bröst. Jag tror inte heller att män tittar efter något som skulle kunna kompensera. Anledningen är att vi inte fungerar så att vi kan blunda för en sak och tänka att något annat är bra. Vi väljer ett paket där vi accepterar en helhet. Kompensation är väl möjligen en form av betalning på annat sätt när vi ska utföra något vi inte vill.

Apropå kompensation så är det ju en fullständigt bisarr tanke och inte trolig att den fungerar i verkligheten. Om den gör det så har personen som tycker så en väldigt skum inställning till mänskliga relationer. "Det är ok att du knullar mig i fittan men eftersom det inte ger mig något så vill jag att du i gengäld ger mig jävligt bra oralsex." Ett mercyfuck som man vill ha betalt för i oralsex som dessutom ska vara väldigt bra.

Det är dags för er kvinnor att inse att ni egentligen inte har en aning om vad som är normalt och inte normalt vad gäller kukstorlekar. Det är också dags för er att inse att om ni inte kan bli tillfredställda av kukar i de mellersta 75 procenten så sitter problemet antingen i er kropp eller ert huvud. Ni är inte sexgudinnor med grymt tajta fittor allihop. Det är faktiskt bara en bråkdel av er som är det och sannolikheten för att du som läser detta tillhör den är förbannat liten.
    Varför så arg?

Om man ska tro en del av inläggen här finns det ju gott om kvinnor som inte bryr sig om storleken alls. Jag tror dem inte förstås, men om du inte heller tror dem (därför att du liksom jag inte tror att en kvinna kan vara oberörd av frågan om hon ska idka könsumgänge med en knappnål, ett basebollträ eller någonting däremellan), så tjänar det väl ingenting till att gnälla här? I sådana fall gillar ju kvinnor det de gillar, och det finns ingenting du kan göra åt saken.

Tvärtom tycker jag att de flesta kvinnor tippar på tå i den här frågan och undviker att uttrycka vad de verkligen tycker, förmodligen åtminstone delvis för att inte reta upp personer som dig.

För övrigt finns det ingen regel som säger att man måste vara nöjd med genomsnittet bara för att det är genomsnitt. Tvärtom tror jag att de flesta människor, särskilt kvinnor som mer än män väljer kvalitét framför kvantitet (de olika parningsstrategierna ligger i våra gener, män kan få barn med flera kvinnor, kvinnor bara med en man), vill ha det bästa. Många nöjer sig inte heller med genomsnittet. Sådant är livet, och det kommer inte att ändras av ditt gnäll.
  • Anonym (nja.)

Nja, jag tycker inte längden har så stor betydelse. Däremot omkretsen...

• Herr Häst
    Completorium skrev 2010-08-26 09:58:30 följande:
    Du glömmer en sak som är viktig när man gör "enkäter" i bekantskapskretsen: Grupptrycket, rädslan att inte tycka som kompisarna tycker eller antas tycka. En vetenskaplig undersökning sker helt anonymt och chansen att man svara mer ärligt då är större än om man sitter på krogen och diskuterar killar anatomi. Dessutom får man i en undersökning ett större urval, ett mer representativt urval, och fler, som aldrig skulle yppa sin åsikt om detta för ens sin bästa tjejkompis, kryssar i ett alternativ på ett anonymt frågeformulär.
    Men lyssna på dig själv! Skulle det finnas ett grupptryck på tjejer att säga att de vill ha stora kukar trots att de föredrar små eller medelstora? Drömmer

Grupptrycket går ju åt andra hållet! Huvudsakligen beror det på er grabbar som inte kan ta att kvinnor föredrar någonting ni inte kan erbjuda. Istället för att fila på det ni ändå har att erbjuda (men problemet kanske är att ni inte har någonting?) så bittrar ni ihop totalt och blir tväraggro så fort en tjej säger någonting annat än att storleken inte har någon betydelse eller att små snoppar ändå är bäst.

Till detta kommer alla politiskt korrekta och nyttiga idioter till sexologer som ska hela alla småsnoppade mäns taskiga självförtroende genom att reproducera den helt felaktiga föreställningen att storleken inte har någon betydelse, eller som det bisarra påståendet i just detta fall, att kvinnorna som föredrar små är lika många som kvinnorna som föredrar stora.

Slutligen har vi också kvinnoidealet som sådant: Kvinnors sexualitet ska ju vara kärleksinriktad och inte sådär snuskigt djurisk. Att vilja bli knullad hårt av en manlig man med en stor kuk är ju inte att tänka på! En fin (numera jämställd och feministisk) kvinna vill ju ha vackert och romantiskt sex och skulle aldrig ställa några krav som kan göra någon ledsen. Ergo gör man som kvinna bäst i att hålla käften om sina preferenser. Tror du att det är en slump att nästan samtliga kvinnor som i den här tråden uttryckt sin preferens för stora kukar är anonyma?

Att kvinnor föredrar stora kukar (huvudsakligen grova, vilket också bekräftas av de kvinnorna som uttalat sig här) beror på att nervcellerna i kvinnans blygdläppar (de sitter huvudsakligen vid själva mynningen, inte så mycket längre in) stimuleras när blygdläpparna töjs ut. Mer töjande betyder alltså mer stimulans. Smal snopp = inte så mycket stimulans, inte så mycket känsla. Grov kuk = mycket stimulans, mycket känsla. Sedan finns det såklart en övre gräns, där töjandet börjar gå över i ett sprickande och detta uppskattas nog inte av så många kvinnor. Men eftersom slidan kan frambringa ett barn så är det kanske inte så förvånande att det inte direkt är ett jättevanligt problem att kuken är för grov...

Till detta kan förstås läggas det rent visuella i en stor kuk (som även män uppskattar, se bara all porrfilm!) liksom att kuken är en mycket potent (höhö) manlighetssymbol, där principen så gott som alltid är större = manligare och mindre = omanligare.
  • Apocalypso

Visst spelar storleken roll, allt annat är ju nys! Är den för lång så gör det ont om han bottnar, är den för kort så begränsar det lekandet, är den för liten så är det slöseri med tid.

Jag har genom åren testat flera olika och två av dem har varit modell prinskorv och det är inte roligt. Trots en tight mus som hästtjej så känns det inte om ngn kommer med en kuk stl lillfinger. Jga har även vid några tillfällen haft nöjet att testa bjässar och om man är försiktigt s går det att leka med sådanna men man får vara lite uppfinningsrik för att det ska fungera. Helt ärligt så första gången blev jag livrädd och vågade inte sexa förrän efter några träffar och då var han ändå väldigt försiktig och van med problemet. En annan var så välhängd att jag aldrig trodde att han skulle kunna få plats, men han var både van och skicklig och visste att ta det väääldigt försiktigt vid inträngandet så jag hade en chans att hinna med. Har aldrig varit med om ngt liknande efteråt men det var en betydligt "större" upplevelse än de med modell prinskorv.

Visst är det skönare med en grov och välhängd karl än en med smal och kort, det finns betydligt mer att leka med och variationsmöjligheten är så mkt större än med en kort och/eller smal. Lite märkligt att när man snackar stl så tror många killar att allt handlar om längd, och visst gör det i viss mån, men omkretsen är nog så viktig. En slida är elastisk och kan klara grovt även om man är tight, men är snoppen i stl som en prinskorv så spelar det ingen roll hur tight man är, det är trist iaf.

• sumpbäver

så, nu vet vi det. Det finns lika många viljor hos brudarna som det finns kukstorlekar  Drömmer

Bara ett problem, hur fan ska man veta innan man får ner brallorna? Kanske ett fotografi på batongen eller fittan hängandes runt halsen så inte någon åker ut med huvet före ur sängkammaren?

Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!