• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Completorium
    Anonym skrev 2010-08-26 11:05:45 följande:
    Det är helt sant. Jag skiter i vad killarna tycker, de är ointressanta för mig ändå, jag vill bara känna mig bäst av tjejerna. Och det gäller inte bara utseende, utan allt.
    För övrigt har jag märkt att killar har en väldigt skev bild av vad "naturligt" innebär. De tjejer som såna killar tror är osminkade har i regel lagt lång tid på att sminka sig så att det ser naturligt ut. Nästan inga tjejer alls är osminkade idag.
    Åjo, det finns osminkade kvinnor, och det syns, tro inget annat! Ni tror bara att det går att sminka sig "osynligt". Inget kan vara mer fel. Men jag håller med om att en smakfull och skickligt lagd sminkning åtminstone inte stör intrycket vilket andra mindre smakfulla hantverk verkligen kan göra...
  • StinaFia
    Completorium skrev 2010-08-26 11:06:01 följande:
    Alltså, att ge igen. "Han gjorde fel mot mig, då gör jag fel mot honom". Det blir inte bättre om båda gör fel, tvärtom.
    jo, jag förstår.

det är bara det att baksidan av feminismen är kriget mot mannen. män, dessa härliga underbara män så kapabla att tillföra våra liv så mkt, kommer att tröttna. man kan inte hänvisa till tidigare synder hur länge som helst...
    numera krälar männen i stoftet, nedtryckta av vetskapen om sina synder mot kvinnan, men ingen orkar leva därnere i smutsen hur länge som helst. inte om man har ett val iaf, och det har man i detta fallet... och så blir det fler fel begågna...

nu generaliserar jag ju helt tydligt mer än lovligt mycket, men jag ser ingen annan utväg att uttrycka det jag menar :/
  • Rynkigutanpåslätinuti
    StinaFia skrev 2010-08-26 10:59:03 följande:
    det tror alla kalar, men de går igång på de brudar som "gör sig till" ;))
    man kan göra så på många sätt, och de flesta känns bara igen av andra kvinnor ;)
    Vi tittar på det som finns att titta på men ägnar det inte så mycket tankemöda. Inte särskilt många män har nått framgång genom att titta på tjejer. Framgång kommer av hur man interagerar med andra män. Att kvinnor ägnar sig åt små lekar för att få vår uppmärksamhet känner de flesta män till.
  • StinaFia
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-26 11:10:10 följande:
    Vi tittar på det som finns att titta på men ägnar det inte så mycket tankemöda. Inte särskilt många män har nått framgång genom att titta på tjejer. Framgång kommer av hur man interagerar med andra män. Att kvinnor ägnar sig åt små lekar för att få vår uppmärksamhet känner de flesta män till.
    aha, du menar sååå ;))

f'låt, jag är seg idag.
  • Completorium
    StinaFia skrev 2010-08-26 11:09:55 följande:
    jo, jag förstår.

det är bara det att baksidan av feminismen är kriget mot mannen. män, dessa härliga underbara män så kapabla att tillföra våra liv så mkt, kommer att tröttna. man kan inte hänvisa till tidigare synder hur länge som helst...
    numera krälar männen i stoftet, nedtryckta av vetskapen om sina synder mot kvinnan, men ingen orkar leva därnere i smutsen hur länge som helst. inte om man har ett val iaf, och det har man i detta fallet... och så blir det fler fel begågna...

nu generaliserar jag ju helt tydligt mer än lovligt mycket, men jag ser ingen annan utväg att uttrycka det jag menar :/
    Ja, ömsesidig respekt är det enda som fungerar i längden, och iaf jag har levt och arbetat i miljöer som har präglats av detta och det har varit fruktsamt. Personligen trivs jag faktiskt bäst i kvinnor sällskap, som arbetskamrater och som vänner. Tyvärr ägnar sig allt för många män åt tuppfäktning, snoppmätning, kalla det vad ni vill, men jag intresserar mig inte för sånt och otrivs därför i de flesta helt manliga miljöer eftersom det verkar vara omöjligt för män i grupp att bete sig avslappnat och (i mitt tycke) normalt.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    StinaFia skrev 2010-08-26 11:13:47 följande:
    aha, du menar sååå ;))

f'låt, jag är seg idag.
    Och jag känner mig lite smågrinig så jag loggar ut för idag. Skyller på att utlevnad inte var möjlig igår av diverse skäl men inte meningen att det ska gå ut över forumet.
  • StinaFia
    Completorium skrev 2010-08-26 11:15:53 följande:
    Ja, ömsesidig respekt är det enda som fungerar i längden, och iaf jag har levt och arbetat i miljöer som har präglats av detta och det har varit fruktsamt. Personligen trivs jag faktiskt bäst i kvinnor sällskap, som arbetskamrater och som vänner. Tyvärr ägnar sig allt för många män åt tuppfäktning, snoppmätning, kalla det vad ni vill, men jag intresserar mig inte för sånt och otrivs därför i de flesta helt manliga miljöer eftersom det verkar vara omöjligt för män i grupp att bete sig avslappnat och (i mitt tycke) normalt.
    kanske är denna snoppmätningshysteri bland kvinnor sprungen ur samma ådra som det aggressiva försvaret av att barnen ska in på dagis; "kvinna ska bli man!"

det vore trevligt om kvinnor fick vara kvinnor och män män... numera blir man lätt påhoppad och tillrättavisad om man inte är minst androgyn, iaf som kvinna och jag upplever att män har det på samma sätt.
  • Completorium
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-26 11:17:40 följande:
    Och jag känner mig lite smågrinig så jag loggar ut för idag. Skyller på att utlevnad inte var möjlig igår av diverse skäl men inte meningen att det ska gå ut över forumet.
    *ASG*
  • StinaFia
    jag menar att det handlar om mer än smink. själv är jag väldigt fåfäng, men jag ser helt naturlig ut kan jag lova ;))
    och jag gör mig till en hel del, även fast jag oftast är osminkad... men jag har flera ggr fått höra kommentarer av män om andra kvinnor angående att hon är så snygg och dessutom "osminkad", medan jag som kvinna står och beundrar tjejens skicklighet att lägga en naturlig make-up :D

sedan finns många kvinnor eftersträvar ett mer onaturligt utseende. jag tror det handlar om en vilja att VISA att man gör sig till för män, ungefär som jag anser det oartigt att komma osminkad till tjejmiddagen.
    på samma sätt kan vissa kvinnor, speciellt de som är missnöjda med sin egen man, strunta i hur de tar sig ut a'la "han får ta mig som jag är! jag skiter i vad han tycker."
  • Anonym
    StinaFia skrev 2010-08-26 11:21:01 följande:
    kanske är denna snoppmätningshysteri bland kvinnor sprungen ur samma ådra som det aggressiva försvaret av att barnen ska in på dagis; "kvinna ska bli man!"

det vore trevligt om kvinnor fick vara kvinnor och män män... numera blir man lätt påhoppad och tillrättavisad om man inte är minst androgyn, iaf som kvinna och jag upplever att män har det på samma sätt.
    Tycker nog det "lättat" lite med det de senaste åren, men för 10 år sen fick man ju nästan gängstryk om man påstod att män och kvinnor har sina olikheter och att det är gott så. Men visst - i de fina programmen på tv och kultursidorna är det velour och könslöshet som gäller fortfarande alltmedans tittarsiffror och läsare sjunker i botten, men de vaknar väl någon gång oxo, om inte förr så när programmen läggs ner och läsarna försvinner.
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!