• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Anonym
    Anonym (Själv liten) skrev 2010-08-25 18:58:10 följande:
    Nu handlar ju inte den här tråden om detta. Anledningen till att jag öht skrev nåt om hennes civilstatus är ju att jag ville klargöra anledningen till att det bara blev ett ONS. Och varför var det viktigt för mig?

Jo, när man sticker ut hakan och påstår att en kvinna har njutit fullt ut med en man trots att han inte kan presentera en elefantsnabel, och att det sen inte blivit fler träffar, så måste man räkna med att väldigt många tänker "Jaja, hon sa bara så men egentligen tyckte hon inte om det."

Man måste hela tiden parera för argument som att "kvinnorna bara säger att de gillar den lilla snoppen för att vara snälla", att "de simulerar vaginalorgasmer" etc.

Men jag skrev inte mitt inlägg för att skriva nån hästkuksälskande kvinna på näsan att hon har fel, för det har hon inte. Alla har rätt till sin åsikt. Och det finns samtidigt massor av kvinnor som tycker det är helt OK med mindre kukar, och t.o.m. är fullt kapabla att njuta av ett rent samlag med en liten, utan en massa hjälpmedel.

Jag skrev det för att trösta alla småkukade män, eller yngre killar, som läser såna här trådar och kan få för sig att de är värdelösa och att ingen kvinna kommer att vilja ha dem. Det vet jag nämligen är en helt felaktig slutsats, och det vet jag av egen erfarenhet, och det var det jag ville förmedla och med lite konkreta exempel.

Hade jag velat skryta/ragga så hade jag inte skrivit anonymt, men nu vill jag fokusera på argumentationen och inte på min egen person. Och hur mitt sexliv i övrigt har sett ut - om det har varit med gifta eller singlar - går jag inte in på här, för det är irrelevant.

Jag har skaffat mig tillräckligt med erfarenhet och har lärt mig att känna mitt värde. Om jag jag skulle springa på en kvinna som ratar mig när hon inser hur jag är skapt mellan benen så kommer jag bara att konstatera att det är hennes förlust och så kommer jag att gå vidare. Jag vet nämligen att det finns andra därute som uppskattar mig.

Men för en oerfaren kille som möter detta kan det innebära en katastrof och därför behöver de få veta att det inte behöver vara så illa; de har bara haft otur.
    Har du ingen preferens själv? Föredrar du inte ett visst utseende, bröststorlek etc? Skulle du inte bli lite avtänd om tjejen var så slapp att du inte kände något?
    Varför är det alltid vi tjejer som ska få så mycket skäll om vi har vissa krav. Alla människor föredrar väl saker?
  • Anonym (Jenny)

Jag tycker att stora kukar är sexuellt upphetsande, precis som alla människor har sina sexuella preferenser. En del gillar rumpor, andra bröst etc. Jag skule aldrig dumpa en kille för att han har liten penis, jag dejtade en kille ett tag som hade pytteliten och tunn, såg ut som en barnsnopp.
    Mitt bästa sex var med en kille som hade ca 17 cm och rätt grov, det tände mig enormt att fyllas ut till absolut max. Jag älskade att suga av honom, titta på den och allt man kan tänka sig. Så ja, det har betydelse men inte om bäraren är värdelös i övrigt.

• Anonym (Själv liten)
    Anonym skrev 2010-08-25 19:06:14 följande:
    Har du ingen preferens själv? Föredrar du inte ett visst utseende, bröststorlek etc? Skulle du inte bli lite avtänd om tjejen var så slapp att du inte kände något?
    Varför är det alltid vi tjejer som ska få så mycket skäll om vi har vissa krav. Alla människor föredrar väl saker?
    Jag skäller inte alls på kvinnor som gillar stora kukar. Jag bara talar om att det finns kvinnor som antingen inte bryr sig eller faktiskt också gillar små.

Om du läste mitt inlägg ordentligt så kunde du läsa detta:
    Anonym (Själv liten) skrev 2010-08-25 18:58:10 följande:
    Men jag skrev inte mitt inlägg för att skriva nån hästkuksälskande kvinna på näsan att hon har fel, för det har hon inte. Alla har rätt till sin åsikt.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym skrev 2010-08-25 19:06:14 följande:
    Men här handlar det om saker som en man inte kan förändra. En kvinna behöver inte vara slapp.

Varför anser många som har en bestämd åsikt eller säger att de egentligen inte har det att allt som är större än medel är ok. Förstår ni inte att ni därmed utesluter HÄLFTEN av alla män.
  • Faber
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-25 19:57:33 följande:
    Men här handlar det om saker som en man inte kan förändra. En kvinna behöver inte vara slapp.

Varför anser många som har en bestämd åsikt eller säger att de egentligen inte har det att allt som är större än medel är ok. Förstår ni inte att ni därmed utesluter HÄLFTEN av alla män.
    Matte och andra discipliner som kräver mer än eget personligt tyckande är väl inte FL medlemmarnas starka sida.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Faber skrev 2010-08-25 20:16:08 följande:
    Matte och andra discipliner som kräver mer än eget personligt tyckande är väl inte FL medlemmarnas starka sida.
    Vi kan gå vidare till överkursen.

Det finns 4,5 miljoner män i Sverige.
    Säg att man letar efter en partner som är ens egen ålder +/- 5 år.
    För att förenkla beräkningen så säger vi att livslängden är 80 år och det finns lika många män i varje årskull under hela livslängden. Det gör 4,5 miljoner dela på 80 = 56250. Varje kvinna i Sverige har alltså att välja en partner bland 56250 män. Om en kvinna väljer bort alla som har en kukstorlek under medel försvinner hälften. Kvar blir 28125 män.

Tänker man sig sedan att dessa är spridda jämnt över landet så blir det ännu färre. Om kvinnan bara godtar alla som har 17cm eller större så är hon en bit över medel i sina preferenser. Eftersom längden är normalfördelad kan hon då kanske ha valt bort två tredjedelar.

Varför krångla till livet för sig är vad jag undrar.
  • Anonym (lillen)
    linjes skrev 2010-08-22 19:40:19 följande:
    Varför blir du då knäckt om dom vill ha mer?
    Just nu är det många ONS å är det så det KRÄVS lång kuk för att en tjej ska vara glad efter en natt så har jag och kommer göra många tjejer besvikna. Det är lite knäckande.

Men jag vet av erfarenhet att för de flesta brudar så räcker jag till och att jo "how you sving it mathers" i alla fall till viss del. Sen finns det såååå mycket mer man kan roa sig med när man har sex. Å tydligen har jag något som tilltalar kvinnor så de kommer tillbaka.

Sedan så är det ett en LÖGN att det inte känns skillnad för mannen om tjejen är trång eller slapp! Har ett KK som är trängre, än min fd fru är i baken.

Jag dömmer inte tjejer att gå igång på stora kukar när de ser dem (det gör killar oxå se bara på porrfilm) eller suger, men om de inte känner en kuk som är inom normalintervallet 12-17cm, då är det dax för knipövningar för då kan ni inte betrakta er som trånga. Sen är det kansek så att ni blir kåtare av att känna nått större är en annan sak.
  • Anonym
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-25 19:57:33 följande:

Fast alla utesluter väl de flesta vid partnerbedömningar? Jag är jättekräsen och det borde du också vara. Spelar det någon roll om vissa kvinnor utesluter hälften av alla mäns könsorgan? Jag har aldrig haft några problem att hitta välhängda killar iaf, så jag ser inga problem. Givetvis finns det en massa killar under medel också om blir över, men det finns ju tydligen, som (själv liten) skriver, en massa kvinnor som gillar dessa också.

Överlag tror jag att de allra flesta föredrar kukar som är över medel - både kvinnor och män. Det är orättvist, men utseendelotteriet är väl inte heller helt rättvist?
  • Anonym (Själv liten)
    Anonym skrev 2010-08-25 23:29:53 följande:
    Överlag tror jag att de allra flesta föredrar kukar som är över medel - både kvinnor och män. Det är orättvist, men utseendelotteriet är väl inte heller helt rättvist?
    Jag skulle inte vara så säker på det. Enligt Olle "Fråga Olle" Waller så visar undersökningar på att det ser ut ungefär så här om man frågar kvinnor om storlekens betydelse: 50% säger att det inte spelar dem någon roll, och av dem som säger att det spelar roll tycker hälften att det är viktigt att kuken inte är för stor. Alltså är det bara 25% som tycker att det är viktigt att den är stor.

Att läsa ut nåt av fördelningen av skribenter på olika Internetforum är vanskligt. Jag litar mer på vetenskapliga undersökningar.

Det ligger lite i sakens natur att de som inte bryr sig om kukens storlek sällan är intresserade av att diskutera det på såna här ställen och alltså hörs inte deras röst.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym skrev 2010-08-25 23:29:53 följande:
    Fast alla utesluter väl de flesta vid partnerbedömningar? Jag är jättekräsen och det borde du också vara. Spelar det någon roll om vissa kvinnor utesluter hälften av alla mäns könsorgan? Jag har aldrig haft några problem att hitta välhängda killar iaf, så jag ser inga problem. Givetvis finns det en massa killar under medel också om blir över, men det finns ju tydligen, som (själv liten) skriver, en massa kvinnor som gillar dessa också.

Är det så är nog antingen föreställningen om medel felaktig eller ögonmåttet inte tillförlitligt.
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!