Anonym (Själv liten) skrev 2010-08-25 18:58:10 följande:
Nu handlar ju inte den här tråden om detta. Anledningen till att jag öht skrev nåt om hennes civilstatus är ju att jag ville klargöra anledningen till att det bara blev ett ONS. Och varför var det viktigt för mig?
Jo, när man sticker ut hakan och påstår att en kvinna har njutit fullt ut med en man trots att han inte kan presentera en elefantsnabel, och att det sen inte blivit fler träffar, så måste man räkna med att väldigt många tänker "Jaja, hon sa bara så men egentligen tyckte hon inte om det."
Man måste hela tiden parera för argument som att "kvinnorna bara säger att de gillar den lilla snoppen för att vara snälla", att "de simulerar vaginalorgasmer" etc.
Men jag skrev inte mitt inlägg för att skriva nån hästkuksälskande kvinna på näsan att hon har fel, för det har hon inte. Alla har rätt till sin åsikt. Och det finns samtidigt massor av kvinnor som tycker det är helt OK med mindre kukar, och t.o.m. är fullt kapabla att njuta av ett rent samlag med en liten, utan en massa hjälpmedel.
Jag skrev det för att trösta alla småkukade män, eller yngre killar, som läser såna här trådar och kan få för sig att de är värdelösa och att ingen kvinna kommer att vilja ha dem. Det vet jag nämligen är en helt felaktig slutsats, och det vet jag av egen erfarenhet, och det var det jag ville förmedla och med lite konkreta exempel.
Hade jag velat skryta/ragga så hade jag inte skrivit anonymt, men nu vill jag fokusera på argumentationen och inte på min egen person. Och hur mitt sexliv i övrigt har sett ut - om det har varit med gifta eller singlar - går jag inte in på här, för det är irrelevant.
Jag har skaffat mig tillräckligt med erfarenhet och har lärt mig att känna mitt värde. Om jag jag skulle springa på en kvinna som ratar mig när hon inser hur jag är skapt mellan benen så kommer jag bara att konstatera att det är hennes förlust och så kommer jag att gå vidare. Jag vet nämligen att det finns andra därute som uppskattar mig.
Men för en oerfaren kille som möter detta kan det innebära en katastrof och därför behöver de få veta att det inte behöver vara så illa; de har bara haft otur.
Har du ingen preferens själv? Föredrar du inte ett visst utseende, bröststorlek etc? Skulle du inte bli lite avtänd om tjejen var så slapp att du inte kände något?
Varför är det alltid vi tjejer som ska få så mycket skäll om vi har vissa krav. Alla människor föredrar väl saker?