• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • sumpbäver
    StinaFia skrev 2010-08-26 10:30:37 följande:
    stopp här tjejen! jag har aldrig hört talas om en karl som skickat hem en brud pga hängande blygdläppar... och då hör man ju ändå en del från unga, oerfarna grabbs....
    Även "hängläppar" kan vara sexigt
  • sumpbäver
    sumpbäver skrev 2010-08-26 10:44:21 följande:
    Så kvinnor har "lärt sig" att kukstorleken är viktig, och dessutom av män? I så fall har männen lärt sig att bröststorleken är viktig av kvinnor. Både jag och de flesta killar jag känner skiter fullständigt i bröststorleken och brukar skaka på huvudet när man läser om kvinnors fanatiska bröstfixering. Det fulaste och osexigaste som finns är ett par siliconfyllda stela rattar, ifall nu någan här haft tanken.

För min egen del tänder jag på naturliga tjejer, oavsett bröst eller könsutséende. Analblekning, silicon, blygdläppsutséende? Va fan, skärp er. Tänder absolut inte på feta kvinnor, men ser inte fetma som något naturligt tillstånd heller. Naturliga brudar som gud skapade dom ska de va.Tungan ute
    Kan ju tillägga: fy fan vad trist det skulle vara om alla såg likadana ut under kläderna.Skrikandes
  • Rynkigutanpåslätinuti
    sumpbäver skrev 2010-08-26 10:44:21 följande:
    Så kvinnor har "lärt sig" att kukstorleken är viktig, och dessutom av män? I så fall har männen lärt sig att bröststorleken är viktig av kvinnor. Både jag och de flesta killar jag känner skiter fullständigt i bröststorleken och brukar skaka på huvudet när man läser om kvinnors fanatiska bröstfixering. Det fulaste och osexigaste som finns är ett par siliconfyllda stela rattar, ifall nu någan här haft tanken.

För min egen del tänder jag på naturliga tjejer, oavsett bröst eller könsutséende. Analblekning, silicon, blygdläppsutséende? Va fan, skärp er. Tänder absolut inte på feta kvinnor, men ser inte fetma som något naturligt tillstånd heller. Naturliga brudar som gud skapade dom ska de va.Tungan ute
    Om ändå kvinnor kunde inse hur pass lite tid vi killar ägnar oss åt att fundera på deras utseende. Vi tittar på er men inte som ni ser på er själva. Var säkra på att vi skulle titta på er även om ni inte la ner så mycket tid och möda på att göra er till. Jag har inget emot att ni gör er vackra för vår skull men om ni verkligen undrar om er rumpa ser stor ut i ett visst plagg så kan jag berätta att den gör det oavsett om vi säger något annat. Men vet ni vad. Vi bryr oss inte för ni ser bra ut ändå.
  • Completorium
    StinaFia skrev 2010-08-26 10:24:53 följande:
    ja, jag tror det faktiskt ÄR ett sätt att "ge igen". som bekant svänger trender ordentligt då de gör det... flera kvinnor uttrycker ju också just det: "varför ska inte kvinnor få ha en åsikt? män har ju det!"
    *ler sorgset* Tyvärr blir ju inte 2 fel 1 rätt...
  • StinaFia
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-26 10:57:00 följande:
    Om ändå kvinnor kunde inse hur pass lite tid vi killar ägnar oss åt att fundera på deras utseende. Vi tittar på er men inte som ni ser på er själva. Var säkra på att vi skulle titta på er även om ni inte la ner så mycket tid och möda på att göra er till. Jag har inget emot att ni gör er vackra för vår skull men om ni verkligen undrar om er rumpa ser stor ut i ett visst plagg så kan jag berätta att den gör det oavsett om vi säger något annat. Men vet ni vad. Vi bryr oss inte för ni ser bra ut ändå.
    det tror alla kalar, men de går igång på de brudar som "gör sig till" ;))
    man kan göra så på många sätt, och de flesta känns bara igen av andra kvinnor ;)
  • Completorium

För inte så länge sedan kom jag till insikten att beteckningen "krigsmålning" på sminkning faktiskt äger sin riktighet! Det var när jag debatterade smink med några kvinnor (Jag gillar bättre om kvinnor sminkar sig så lite och sparsamt som möjligt.) Då sa de: Men har du inte fattat att kvinnor inte sminkar sig och klär upp sig för att göra sig fina inför män utan för att bräcka andra tjejer?

Hm...

• StinaFia
    Completorium skrev 2010-08-26 10:57:16 följande:
    *ler sorgset* Tyvärr blir ju inte 2 fel 1 rätt...
    2 fel? trender svänger inte bara 1 gång :(
  • Completorium
    StinaFia skrev 2010-08-26 10:59:03 följande:
    det tror alla kalar, men de går igång på de brudar som "gör sig till" ;))
    man kan göra så på många sätt, och de flesta känns bara igen av andra kvinnor ;)
    Vadå "gör sig till"? Hur menar du då? Det måste du utveckla annars kan vi inte bemöta det!
  • Anonym
    Completorium skrev 2010-08-26 11:02:07 följande:
    För inte så länge sedan kom jag till insikten att beteckningen "krigsmålning" på sminkning faktiskt äger sin riktighet! Det var när jag debatterade smink med några kvinnor (Jag gillar bättre om kvinnor sminkar sig så lite och sparsamt som möjligt.) Då sa de: Men har du inte fattat att kvinnor inte sminkar sig och klär upp sig för att göra sig fina inför män utan för att bräcka andra tjejer?

Hm...
    Det är helt sant. Jag skiter i vad killarna tycker, de är ointressanta för mig ändå, jag vill bara känna mig bäst av tjejerna. Och det gäller inte bara utseende, utan allt.
    För övrigt har jag märkt att killar har en väldigt skev bild av vad "naturligt" innebär. De tjejer som såna killar tror är osminkade har i regel lagt lång tid på att sminka sig så att det ser naturligt ut. Nästan inga tjejer alls är osminkade idag.
  • Completorium
    StinaFia skrev 2010-08-26 11:03:42 följande:
    2 fel? trender svänger inte bara 1 gång :(
    Alltså, att ge igen. "Han gjorde fel mot mig, då gör jag fel mot honom". Det blir inte bättre om båda gör fel, tvärtom.
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!