StinaFia skrev 2010-08-26 09:58:13 följande:
hur man tänker då kan jag inte svara på. det jag KAN säga är att storleken har betydelse för mig, dvs den är inte helt oviktig. dock spelar det ju ingen roll hur stor kuk han har om han vägrar smiska mig, och sålänge kuken inte är riktigt mini bryr jag mig inte nämnvärt... därav min jämförelse med bröst.
jag menar såhär; frågar man olika män om de föredrar stora eller små bröst på en kvinna kan de flesta svara. frågar man om en specifik kvinna blir inte hennes bröststorlek viktig alls. jämförelsen kan göras på den visuella kick många kvinnor får av att se stora kukar.
Ja, det finns alltid gränser för alla för vad man kan acceptera. Jag tror inte att jag skulle kunna ha ett fungerande sexliv med en kvinna i 150kg-klassen eller över det, t.ex. Och jag förstår att det finns en fysisk gräns för hur kort en kuk kan vara om det ska gå att genomföra ett samlag.
Och ja, du har säkert rätt i din jämförelse med kvinnobröst. Personligen har jag utvecklats från att ha haft en rätt bestämd åsikt om att hyfsat stora bröst är snyggast till att se mer nyanserat på det och faktiskt kan se det tilltalande i de flesta olika storlekar och former på bröst. Mognad som kommer med åren, kanske?
Men det som blir lite svårt att acceptera är den ton som finns i många inlägg i såna här debatter, där kvinnor ganska högljutt och aggressivt dissar män som har medelstorlek och neråt. Jag ser inte vitsen med att vara föraktfull, hånfull och aggressiv mot män som man inte vill ha sex med. Är det ett sätt att försöka ge igen på det manliga kollektivet för århundraden av kvinnoförtryck?
(Ska förtydliga att du inte skriver på det sättet!

)