• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Kexet

Längden hit och dit...

Det jag märkt störst skillnad på var tillsammans med en kille vars kuk var uppåtböjd. Ja, alltså inte bara pekade uppåt utan var märkbart böjd vid toppen. Det var skönt!

• Anonym (Hård)
    Kexet skrev 2011-05-17 22:16:38 följande:

Längden hit och dit...

Det jag märkt störst skillnad på var tillsammans med en kille vars kuk var uppåtböjd. Ja, alltså inte bara pekade uppåt utan var märkbart böjd vid toppen. Det var skönt!

Att den är stenård påverkar även..
  • Anonym (miss li)
    Kexet skrev 2011-05-17 22:16:38 följande:

Längden hit och dit...

det är min högsta önskan sexuellt att träffa en man med en stor kuk som är böjd uppåt, aldrig lyckats än så länge...
  • Anonym (gman)

Vissa kvinnor är nyfikna. En jag träffade hade aldrig haft en stor, ville känna sig uppfylld.

• Anonym (fan)

fan vad livet suger när man har en liten kuk  Gråter

• Anonym (Anna)

Ja, storleken har betydelse men det betyder inte att störst är bäst. Normalstor räcker gott för mig. Men är den för liten blir det tyvär (för killen) tack och hej.

• Anonym (gman)

Jag tror de flesta män har tillräckligt stora. Sex är så mkt mer. Samma med stora bröst. kan vara otroligt läckert, men jag väljer inte tjej efter det.

• Anonym (fan)
    Anonym (Anna) skrev 2017-08-27 09:34:52 följande:

Ja, storleken har betydelse men det betyder inte att störst är bäst. Normalstor räcker gott för mig. Men är den för liten blir det tyvär (för killen) tack och hej.

Kan jag få ett ärligt svar av dig? Tycker du att 13x11 är för litet...? :/

Tar gärna ärliga svar från andra också..
  • Anonym (gman)
    Anonym (fan) skrev 2017-08-27 09:40:51 följande:

Jag tror inte det för litet för att du ska kunna göra det skönt för en tjej.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (fan) skrev 2017-08-27 09:40:51 följande:

Nej, det låter normalt men kan inte bara gå på siffror, behöver även det visuella (och NEJ, skicka inte!)
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!