• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • morotsland

kottemor: Jag väntar mitt tredje och ser ut som att jag ska föda när som helst och allt växer bara framåt. Kommer förmodligen att tippa framåt i april...

• Kottemor
    morotsland skrev 2011-01-03 22:22:15 följande:
    kottemor: Jag väntar mitt tredje och ser ut som att jag ska föda när som helst och allt växer bara framåt. Kommer förmodligen att tippa framåt i april...
    Som jag då, kanske dax att införskaffa en rollator som man kan stödja sig på

VAr på kalas hos en släkting igår och då kommer hennes vännina fram och frågar, Men du har väl inte så långt kvar?
  • Kottemor
    Itzumo skrev 2011-01-03 22:21:50 följande:
    Jag tycker att jag har väldigt liten mage jämfört med förra graviditeten.. Men enligt mina bilder så är det ganska lika magar...
    Ja, jag kanske ska ta och plocka fram mina bilder med och jämnföra. Kan bli intressant!
  • Itzumo
    Kottemor skrev 2011-01-03 22:27:49 följande:
    Ja, jag kanske ska ta och plocka fram mina bilder med och jämnföra. Kan bli intressant!
    Det tror jag..:P
    ♥Ella 2009-02-13♥ *~*~* ♥BF 2011-05-15♥ Läs om våran vardag: Http://Cia86.blogspot.com
  • FruMadde4barnTätt

kottemor
    fjärde barnet, min mage är rätt mycket framåt, men det har det varit med de andra barnen också. Men tror att magen är lite större än förra gången, har ju varit många där inne.

MammaGos
    grattis till flickan!
    jättesöta bebiskläder på din blogg. och vilka fina UL bilder.Skrattande

• Sofi 79

Shit, bilder på magen! Det har vi nästan alldeles glömt. Förra gången tog vi bild minst en gång i månaden från vecka tolv. Börjar bli dags nu om vi inte ska bli anklagade för att ha favoriserat storasyster längre fram

MammasGos: vilken mysig blogg du har! Självklart blir jag lite nyfiken också Berätta gärna mer om er familjebildning, om det inte känns för privat förstås!

• Lovelyness

Grattis MammasGos!

Jag har inte heller riktigt kunnat låta bli att shoppa. Har köpt en mjukisoverall från PO.P som nog är det sötaste jag sett

Och lite strumpor

Hjärta
  • 30maj
    Lovelyness skrev 2011-01-04 09:19:14 följande:
    Grattis MammasGos!

Jag har inte heller riktigt kunnat låta bli att shoppa. Har köpt en mjukisoverall från PO.P som nog är det sötaste jag sett

Och lite strumpor

Hjärta
    åh gud så söta strumpor!! Vart har du köpt dom om man får fråga:)??
  • Lovelyness
    30maj skrev 2011-01-04 09:39:44 följande:
    åh gud så söta strumpor!! Vart har du köpt dom om man får fråga:)??
    Jag köpte dom på ebay uk. Här är auktionen dom kostar typ 70 kr  Glad