Har börjat fått tillbaka den där jäkla huvudvärken igen som håller i sig från morgon tills jag lägger mig, tar jag alvedon är den borta i kanske 2 timmar om jag har tur sen kommer den tillbaka och jag har blivit väldigt noggran med att få i mig den vätska som jag behöver så de kan inte vara vätskebrist iaf:S drygt som sjutton är de iaf...
Vilket elände!
Men just Alvedon varnar de väl för nu för gravida? Något ämne i det som inte alls är bra.
ja verkligen, jag är inte den som är så förtjust i att ta värktabletter i huvudtaget är ytterst sällan som jag tar med men har för mig att jag har hört att alvedon ska vara bra och att de inte ska vara nån fara att ta dem när man är gravid..
Hur har ni det med er hunger förresten? Dom senaste dagarna har jag varit hungrig hela tiden, jag kan äta mat och vara nöjd i kanske en halvtimme sen är jag hungrig igen. Hoppas verkligen inte det ska vara såhär i fem månader nu.
Jag är inte så värst hungrig, mest r de på morgonen och då måste jag käka en ordentlig frukost men sen klarar jag mig bra till kvällen då sambon kommit hem, men jag försöker att äta som jag ska fast att jag inte är direkt hungrig just för att jag ska få i mig de jag behöver och bäbisen med:D
de där med näs skölj grejen rekomenerar jag stort. har inte använt nu under graviditeten men annars. första gången jag fick prova en sån var när jag var på ett stresshanterings läger och där fick vi använda sånna och man blir helt ren känns lite konstigt och äckligt i början kanske men man vänjer sig och jag själv blev mycket piggare och gladare just för att man inte längre anstränger sig så mycket för något så enkelt som att andas...