• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Lovelyness
    Fröken Löken skrev 2011-01-22 11:54:31 följande:

Nu har jag också läst ikapp lite!

Jag virkar, stickar och syr när andan faller på, vi tjejer har tom "syjunta" en gång i månaden ungefär Glad skitkul!!!

Jag har hittills knåpat ihop en filt till vagnen och en overall, den blir lite stor så den får användas till hösten! Men jag är absolut inte färdig där, har massor av projekt jag vill hinna med Flört

sen har jag inte heller kunnat låta bli att handla på rean på rean!! hittade iofs en amningsBH för 90 spänn, en FIN sådan :)
    Och så dessa naturligtvis!!
    Wow vilken fin overall och filt! Har du någon koll på ungefär hur mycket garn det går åt till en babyfilt? Vilket garn brukar du virka med?
  • FruMadde4barnTätt

Fröken Löken
    jättefina!

• maj09

Vi fick jättemycket i strl 62 när vår dotter föddes. Det var en storlek som hon var för liten för när hon föddes och väldigt snabbt växte ur sedan. Hon hade knappt någonting i strl 50. Därför hade hon bara kläder stora som hus när hon var riktigt liten, så nu har jag bara köpt lite omlottbodys och byxor i strl. 50 till lillasyster.. Idag tvätter jag upp alla kläder vår dotter hade som liten bebis och hänger in i den nya bebisens garderob. Det är såååå mysigt att förbereda allt för nummer två tycker jag!

• Ewima

Fröken Löken: Var hittade du amningsbh så billigt? Tycker alla är så dyra o letar efter lite billigare.

• FruMadde4barnTätt

MammaGos
    vilken fin blogg du har! och vilka fina bilder på bebisen i v.23. och söta små skor och vilken jättesöt liten klänning!

• Fröken Löken

Tack för komplmangerna!
    Jag virkade med restgarn jag hittade lite här och var... men om man utgår från allt det som är svart på filten så går det åt ett och ett halvt nystan i alla fall. Tippar på ett nystan per färg sen. Bättre att köpa för mycket än för lite!!!
    Jag virkade med nål 5½

Jag har också förfasats över priserna på bharna som ser vettigfa ut, denna ramlade jag över på Lindex rea igår! Halva reapriset ovh så ver det en såndär Svegmark eller vad de heter och det är ju ett ganska "erkännt" märke :)

• skalbagge

Idag har vi köpt vagnGlad oj va roligt!!!

Det blev en city cross med en city korg till. Altt för 7390 kronor och då fick vi med både åkpåse och skötväskaFlört, bra affär med andra ord!!!

LYCKLIG!!!

• skalbagge

Ska tillägga att det var nyköp, vi köpte det på Babyland