werkestam skrev 2011-02-24 10:26:00 följande:
Jag har snart gått 27 fulla veckor. Snacka om att ha ökat oddsen från vecka 25!! :) Så oerhört glad för varje extra dag i magen nu :):) Varje minut faktiskt! Sängläge fungerar! Tjoho! :) Men det gäller att hålla det till punkt och pricka. Så fort jag slarvar nyper magen ihop =P Är det någon mer som fått en känsla av att det är något mellan benen? Typ en jättetampong eller ett äpple? Tänkte om det kanske var hormonellt eller om jag ansträngt mig för mycket. Hade det igår och i förrgår med efter jag tagit Bricanyl och legat raklång i soffan ca 8h så gav det med sig.. Strange!
Enligt den där längtuträkningen kommer våran pojk att bli 1.76 cm. Vi ser väl om si så där 20 år! ;)
Jag är 162cm och Mattias är 177cm :) Rätt korta båda två mao.
Hur är det med ögon som skiftar då? I mitt pass står det att jag har blå ögon. Men de är gröna nu. De senaste två åren blir det bara grönare och grönare, håller jag på att mutera? Haha :)
jag har också melerade ögon, och mina var mer blå när jag var yngre, men blev grönare när jag började på gymnasiet. De skiftar beroende på humör och hur jag sminkar mig. Men makens är riktigt gröna. Sonens är också melerade och påminner mycket om mina med gula strimmor längst in runt pupillen. Jag har gula fläckar.
Hoppas bäbben stannar kvar inne länge nu! Och ta det lugnt! känner lite igen känslan av att ha något mellan benen till och från.