Vi kommer inte köpa något skötbord heller utan vi kör på ett sånt där underlag där man blåser upp sidorna på eller hur jag nu ska förklara men ni fattar hehe, sen ska vi bara ha de på tvättmaskinen, bara att sträcka ut armen så har man vatten och tillgång till allt annars med så man är hela tiden nära bäbisen:D kommer nog fungera toppen...
då har man vart mahsjuk sen i fredags då och nu äntligen börjar jag få tillbaka min energi, men har ingen lust alls att sätta igång med nånting, dottern är hos sin gammelfarmor och jag sitter hemma och orkar inte göra ett smack.. märks på en gång att jag har vart dålig här hemma för de ser näst in till ut som ett bomb ned slag över allt. sa de till sambon igår och han började skratta och sa: ja jag vet förlåt jag är inte så bra på sånt där, men han har vart så gullig och passat upp på mig hela tiden och hämtat saker åkt och köpt gejjer som jag behöver osv hela tiden så jag kan faktiskt förlåta honom för de HAHA! så fort jag har ork ska jag iaf ta tag i hemmet här hemma men tar de LUNGT för dra jag igång på en gång så kommer de nog inte bli så bra.
Är de någon mer än jag som fåt problem med svettningar, jag svettas mer än någonsin och de luktar fasen mycket värre också, får fasen panik och blir snart galen på de, i bland skulle jag nog behöva duscha 3-4ggr under dagen för de är så illa, värst är de när jag sover, vaknar upp av att jag är helt dyngsur av svett:S .. nån mer? några tips kanske?