Jean skrev 2011-03-08 09:17:09 följande:
Tack for era svar! Da haller jag tummarna pa att bli symptomfri pa nagra dagar! 
Ewima: Skont att veta om de spridit sig sig till njurbackensinfl sa borde antibiotikan fixa de med. Tack!
Kanner mig lite lugnare nu! =) 
Har inte haft sa ont att jag behovt varktabletter men mycket molande i nedre delen av magen som satt igang i forrgar. Har dock vaknat med super vark for jag vart sa kissnodig ett par ganger. De ar ju latt att lamna ett urinprov om man misstanker de sjalv. Ar glad att jag akte in och nu blir behandlad! Tydligen sa ar de jatte vanligt att fa infektioner pa blasan nar man ar gravid.
Jag hoppas att det inte gått upp i njurarna än på dig, jag har inte haft det själv men min syster hade det för ngt år sedan. Vet hur ont hon hade, antibiotika och kontroller efteråt. Hoppas du piggar på dig snabbt! 

Therre skrev 2011-03-08 09:11:49 följande:
jag skulle ha tittat på de men glömde bort de helt totalt då jag var så trött får ta reprisen ist eller om jag hittar de på nå annat vis hehe.. 
sitter och äter frukost nu jag och förbereder mig inför dagen, ska köra dottern till dagis vid 11 sen blir de full rulle hela dagen ska först på den där jäkla rekryteringsmässan i v-ås sen ska jag hälsa på min syster på sjukhuset när jag ändå ska dit, efter besöket hos henna så ska jag till spec mödra vården som min BM fixade tid för jäkligt fort igår

sen därefter ska jag direkt till en psykolog tillsammans med mina föräldrar och min andra syster för att få prata om allt de här med syrrans självmordsförsök (föresten är hon så pass bra nu så hon får flytta från sjukhuset och hem i maj samma vecka som jag är beräknad att föda

), kommer vara helt slut i kväll. jag som måste vara pigg nog så jag orkar hålla mig vaken och kolla på (the mentalist).
Idag ska jag dessutom ringa till polisen och göra en polisanmälan på den där jä*la bruden som blåst mig på vagnen och 2700kr.
Dessutom har jag tagit ett väldigt svårt beslut om att sälja 2 av våra ormar med terrarium för att ha råd att köpa en vagn till bäbisen. Någon som är intresserad kanske

För den som mamma hade köpt för att vi skulle kunna ha i stugan (på landet) passar verkligen bara in på landet haha höll på att få en chock och skratta ihjäl mig igår när jag fick se den.. lite gulligt charmig men nej inget jag skulle gå ut med här inte

.
ha de bra allihopa så länge
Bra att du polisanmäler, hoppas att allt går bra och det får en "snabb" lösning!
Men trist att behöva sälja av dina ormar för att ha råd med en ny vagn bara för en idiot har lurat dig  

Vad jobbigt med din syster, jag har själv varit med om samma sak för ett par år sen med en syster som gjorde sig själv illa. Vill du ha någon att prata med så lägg ett inbox till mig. 

Ewima skrev 2011-03-07 23:05:42 följande:
Kottemor: Samma här! Jäklar vilka förvärkar jag fick! :)
Ja, mannen min sa: Du får inte kolla på det här, vi ska inte ha bebis än!! Men jag vill se, men jag vet inte om jag borde... har en hel vecka på mig att grubbla på detta  

----------------------------------
Imorgon ska jag gå glukosbelastning, det dryga är att sitta där i flera timmar, men det ska väl gå. 
Mannen får vara hemma och VABBA, vår två pojkar är sjuka, feber, hosta,snuva... så man är lite sliten.
Känner att blodtrycket nog kan ha gått upp, har haft ont i huvudet två gånger så jag kräkts utav detta... men sen har det blivit bättre igen.. men vi får väl se vad BM säger imorgon. 
Något annat jag ska ta upp är min viktuppgång... Jag hade ett par kilo extra sen innan, inte väldigt överviktig utan mest klädsamt fyllig  

Jag har bara gått upp 3 kilo sen jag blev gravid och det känns lite lite. Men man kanske inte ska klaga, kroppen har nog bara tagit av mina reserver sedan tidigare  

Har någon av er andra börjat samla vatten på sig? Jag börjar nu och det är sådär trevligt