Jean skrev 2011-03-08 09:17:09 följande:
Tack for era svar! Da haller jag tummarna pa att bli symptomfri pa nagra dagar!
Ewima: Skont att veta om de spridit sig sig till njurbackensinfl sa borde antibiotikan fixa de med. Tack!
Kanner mig lite lugnare nu! =)
Har inte haft sa ont att jag behovt varktabletter men mycket molande i nedre delen av magen som satt igang i forrgar. Har dock vaknat med super vark for jag vart sa kissnodig ett par ganger. De ar ju latt att lamna ett urinprov om man misstanker de sjalv. Ar glad att jag akte in och nu blir behandlad! Tydligen sa ar de jatte vanligt att fa infektioner pa blasan nar man ar gravid.
Jag har haft UVI typ hela graviditeten och ätit PC 8 ggr... Nu äter jag en per dag och så ska jag göra resten av graviditeten.
Jag var orolig för njurbäckeninfl. för jag har mycket ont i ryggen och är dunköm men det verkar inte vara något. Dessutom har flera av de pc som jag ätit även tagit bort det om jag skulle ha haft det så du kan nog slappna av, verkar som de flesta PC tar bort även njurinfl om den inte är väldigt aggresiv (men då har man sjukt ont också av vad jag förstått).
Konstigt dock att de inte skickade på odling tidigare, ibland känner man ju inget alls, jag märker mest på lukten, (usch och fy vad det kan lukta, som ruttna ägg typ) sedan att man får springa oftare på toa och tröttheten.
Jag såg faktiskt en unge i minuten igår men bara för att min BM undrade varför jag inte såg, då ville jag minsann visa att jag kunde, men usch vad det blev hormonrusning och rädsla... Tur att jag har läkarbesöket nu imorgon där vi ska prata om det blir kejsarsnitt eller vaginal födsel för här väcktes fler frågor!!!
Sköt om er tjejer!