bella11 skrev 2011-03-06 22:19:15 följande:
ja skulle med vänta till april.. men så bra gick det haha. nu är de allra minsta storlekarna här.. har sorterat det ikväll sambo o jag o drömt oss bort. Sen längra fram blir det att tvätta o stryka dem o lägga ner i BB väskan osv. Ska bli så spännande än en gång att få uppleva allt en gång till! och lika spännande är det denna gången.. är det en tjej eller kille? tycker denna grav påminner om min förra så mina misstankar är kille igen. Men önskar att de va en tjej samtidigt som det egentlige inte spelar någon roll för detta lilla banr är redan så älskat oavsett vad!!!
Haha, då är ni i samma läge som vi är. Vi har nämligen inte heller tagit reda p åvem det är som gömmer sig där inne, det gjorde vi inte sist heller. Olidligt spännande och kul samtidigt. För min del tycker jag att graviditeten har varit så olik den förra då vi fick en pojke så jag är helt inställd på att detta är en tjej. Men som du säger, det gör verkligen ingen skillnad.
Men jag har kommit på ett sätt att avhålla mig från att ta upp barnkläderna än i alla fall. Jag har en lista på massor av hushållssysslor som jag vill ha gjorda innan. Typ frosta av frysen, putsa alla fönster och storstäda kök, badrum och sovrum. Så jag betar av i etapper och har det mysiga plocket att se fram emot i slutet. Behöver lite motivation för att få det andra gjort helt enkelt