• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • skalbagge

Crawings för mig är apelsiner utan tvekan. äter minst 6 om danGlad oj nu blev jag sugen, måste hämta en! 

• Åsasåsa

Hej, Har en fråga, någon som fått rand på magen? Min dök upp helt plötsligt från en dag till en annan men den går över HELA magen. Har läst i gravidböcker om hormonränder men enligt dem ska de bara gå upp till naveln. Blir lite nojig...

• Maruid
    Åsasåsa skrev 2011-03-04 22:41:30 följande:
    Hej, Har en fråga, någon som fått rand på magen? Min dök upp helt plötsligt från en dag till en annan men den går över HELA magen. Har läst i gravidböcker om hormonränder men enligt dem ska de bara gå upp till naveln. Blir lite nojig...

Jag har ingen själv men jag har sett bilder på många gravidmagar med rand över hela. Vissa spekulerar tydligen i att randen, beroende hur den ser ut, kan säga något om könet på barnet. Googla så hittar du mer.

• FruganH

Åsasåsa: Min rand kom också helt plötsligt. Och den syns bara från naveln och upp.. Så det är nog olika från person till person.

• Jean

En av mina cravings ar gradde som jag ser att nagra fler har... Haft dille pa vindruvor och korsbar och i borjan mycke kott.

• Ewima

Åsasåsa: jag har också en rand som går över Hela magen. Det är inget farligt, bara hormonellt. Sist hade jag en rand (när jag vänta första barnet) som gick från naveln o neråt. Jättemörk rand! Så två år senare såg den fortfarande ut som en raggarrand! :S

Ang. Sömn så har jag gått in i en mat

• mammaE2011

Har också hormonrand både under och ovanför naveln sedan i början av graviditeten. Försvinner den verkligen när man inte är gravid längre? Tror att den kommer sitta där för alltid :s

Beställde en Kronanvagn (DUOpaketet) för 2 veckor sedan. Leveranstiden var 1 vecka och då den inte kommit efter nästan 2 veckor mailade jag dem och det visade sig att varukorgsskyddet som vi också beställt är slut på lager och kommer inte in förrens i nästa vecka. Så det blir att vänta 2 veckor till Rynkar på näsan Jag som vill ha den nu!!!! Skrattande

• Lovelyness
    mammaE2011 skrev 2011-03-05 10:49:37 följande:
    Har också hormonrand både under och ovanför naveln sedan i början av graviditeten. Försvinner den verkligen när man inte är gravid längre? Tror att den kommer sitta där för alltid :s

Beställde en Kronanvagn (DUOpaketet) för 2 veckor sedan. Leveranstiden var 1 vecka och då den inte kommit efter nästan 2 veckor mailade jag dem och det visade sig att varukorgsskyddet som vi också beställt är slut på lager och kommer inte in förrens i nästa vecka. Så det blir att vänta 2 veckor till Rynkar på näsan Jag som vill ha den nu!!!! Skrattande
    Förstår att du är otålig, kronan duo är jättefin!

Vår crescent står i klädkammaren och väntar på maj nu!