• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • bella11

jag har köpt mkt beg på tradera och andra beg barnbutiker! särskilt i de minsta storlekarna 50-56. på tradera kan man hitta perfekta kit till nyfödda.

Idag har jag varit på glukosbelastningen + mvc besök

Vecka 28+1
    Socker: 7,3
    hb: 116 ( yes de ha stigit  hade 106 sist ja va där)
    Vikt: -0,6 kg
    hjärtljud: 136
    sf mått: min klant glömde att fråga!!!  

längtar efter vår bebis nu! Innan har jag trott tjej men nu lutar det mera o mera o grabb!  

såååå lycklig!
  • mammaE2011
    jakeline skrev 2011-03-07 14:20:11 följande:
    eh jo? Det händer... både kiss och bajs kan läcka om en blöja sitter lite illa, hamnar på sned eller om bebisen helt enkelt brakskiter... 
    Maruid skrev 2011-03-07 14:23:31 följande:
    Jo, tyvärr händer det då och då. Sprallar bebisen mycket med benen så kan det lätt hända att oturen är framme någon gång ibland. För att inte tala om i fall man får en kräkbebis. Då har man fullt upp med byte av kläder dagarna i ända ; )
    Aha okej :s Ja min brorson var stor så blöjjan kanske satt bättre på honom. Och han var motsatsen till kräkbebis!. Min bror har haft tur! Jag är då beredd på både massa bajs och kräk med min bebis :D Men det hade varit skönt om det blev lite lagom med det dära...
  • skalbagge

Besök hos barnmorskan idag igen, alltid lika härligt att höra hjärtat slåHjärta

Vecka 33 nu!! Tiden knallar på ganska snabbt tycker jag faktisk. Nästa gång jag ska till barnmorskan är jag ju i vecka 35Skrattande

Hjärtslag: 148
    Sfmått: 30

• Ewima

Är det fler som ser "en unge i minuten" på 4:an? Snacka om sympativärkar! Känns lite spännande att vi ska föda på samma sjukhus (Västerås) :)

• Joanna84

Ska också föda i västerås. Tycker det blev värre nu när man kika på detta :)

• Jodi

Ja fy fasiken....här sprutade tårarna kan jag säga!

• MissSindra

haha själv blev jag helt tokig av längtan.. vill verkligen att tiden ska gå fort nu så jag får ser vem som kommer ut =)

trodde jag skulle bli lite mer off när jag såg det men ojoj komsi komsi värkarna... (fast inte förrens om tidigast 5-6 veckor...)

• Kottemor

Jag tittade och jag vet inte om jag ska se nästa... 

Tårarna rann och sammandragningar kom som ett brev på posten, haha!