• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • sarasessi
    eelliinnaa skrev 2011-05-09 11:07:51 följande:
    Sarasessi: tror inte heller att det blir något men värken fortsätter komma mest i ryggen. Har bf 15 så vem vet. Grattis till down under.
    Då har vi bf samma dag :)
  • eelliinnaa

åh häftigt=) och samma "värk" fast det är första dagen för mig med denna värk men iaf=) får vi se om det ger något resultat men innan den 15 ska mini vara ute hoppas jag.

• Angi07
    down under skrev 2011-05-09 09:35:05 följande:
    Tack alla! Lilla Keylah föddes inatt 3.40 och var 49cm lång och vägde 3540g!! Lycka!!!
    Så nu ligger jag och snusar bebis! Det är fullt på bb så vi är kvar på fl..
    Det gick jättefort den här gången med så hann inte få någon smärtlindring förutom lustgas.. var väldigt jobbigt men värt det! Ska försöka lägga in en bild oxå,
    Grattis!!!
  • Kottemor
    down under skrev 2011-05-09 09:35:05 följande:
    Tack alla! Lilla Keylah föddes inatt 3.40 och var 49cm lång och vägde 3540g!! Lycka!!!
    Så nu ligger jag och snusar bebis! Det är fullt på bb så vi är kvar på fl..
    Det gick jättefort den här gången med så hann inte få någon smärtlindring förutom lustgas.. var väldigt jobbigt men värt det! Ska försöka lägga in en bild oxå,
    Ett stort grattis!!
  • sockernos82

Varit hos barnmorskan idag pga av mycket sammandragningar. tappen var utplånad och jag var öppen 3cm så hon gjorde en hinnsvepning. Känner ingenting än förutom att samandragningarna är lite starkare. Hur har det gått för er andra som fått hinnsvepning? stort Grattis till de senaste bebisarna oxå vilken lycka :)

• Kottemor
    sockernos82 skrev 2011-05-09 18:33:27 följande:
    Varit hos barnmorskan idag pga av mycket sammandragningar. tappen var utplånad och jag var öppen 3cm så hon gjorde en hinnsvepning. Känner ingenting än förutom att samandragningarna är lite starkare. Hur har det gått för er andra som fått hinnsvepning? stort Grattis till de senaste bebisarna oxå vilken lycka :)
    Mitt satte igång direkt typ... Var också öppen 3cm och hinnorna buktade ut...
    Blödde mkt efter svepningen och sammandragningarna ökade.

Håller tummarna att det startar för dig nu!
  • sarasessi

Verkar som att det är så många som erbjuds hinnsvepning. Där jag går tittar det inte på tappen hur mogen/öppen man är eller liknande och erbjuder inte hinnsvepning vad jag vet :( Och dessutom sätter dem inte igång fl här i Göteborg förrän man gått över 3 veckor. Tror dock inte det är så vanligt att gå så lång tid över tiden.

• morotsland
    sarasessi skrev 2011-05-09 19:51:11 följande:
    Verkar som att det är så många som erbjuds hinnsvepning. Där jag går tittar det inte på tappen hur mogen/öppen man är eller liknande och erbjuder inte hinnsvepning vad jag vet :( Och dessutom sätter dem inte igång fl här i Göteborg förrän man gått över 3 veckor. Tror dock inte det är så vanligt att gå så lång tid över tiden.
    Jag gick nästan tre veckor över med första barnet, inte kul. Jag är glad att de har två veckor som nya riktlinjer i Stockholm...
  • eelliinnaa

Ligger här med regelbundna värkar så häftigt. Pratade med fl men jag vill inte in än. Ha en bra kväll.

• Vix

Grattis Down Under

(¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste barn, Hampus & Filip ♡ & Irma bf 14/5 -2011¸.?°´¯)