• Kekke

Vi över 30 som längtar efter första barnet

polar: varför testar du inte själv och se att du blir på bättre humör..
    det är ganska lätt..
    sätt dig ner, ta några djupa andetag.. blunda o slappna av i kroppen..
    tänk på saker som du blir lycklig av och saker som får dig att slappna av..
    härlig massage, en solig dag på stranden.. saker som får dig att må bra..
    bröllop, dagen du träffade din man? tänk på din lyckligaste dag, ta fram den känslan, fokusera på det.. ta några djupa andetag, le.. innan du öppnar ögon så tänk på hur bra vi har det egentligen.. ta fram alla positiva saker i din vardag.. le och öppna ögonen..
    ta den tid du behöver för att göra det.. stressa inte..
    blev det bättre?

• Kekke

polar: du kan få ett brödrecept av mig som jag brukar göra till ceke på lördagarna..
    3dl grahamsmjöl
    2dl vetemjöl
    2rågmjöl
    2tsk bikarbonat
    4dl fil
    1dl mörk sirap

smörj in en brödform sen in i ugnen i ca 55min, mellan 175-200grader..
    kan även ha i lite russin om man vill ha lite annan smak.. underbart gott..

• Kekke

polar: hoppas ni får det riktigt trevligt..

hoppas alla andra får en trevlig helg också för den delen

• Kekke

ceke: fick nästan vårkänslor.. saknar dig.. älskar dig över allt annat.. du betyder mest för mig. puss på dig min älskade

• Kekke
    Längtan1980 skrev 2011-01-30 18:48:34 följande:
    Håller tummarna för dig ceke!!!!
    ni får väl hålla tummarna för mig också som vill ha det lite skönt ibland.. o inte bara under sthlm veckan
  • Kekke
    Längtan1980 skrev 2011-01-30 19:03:24 följande:
    Självklart Kekke Flört du är inte bortglömd! Jag håller tummarna för dig också!
    inte bara på mig heller för den delen.. alla era karlar som får stå ut med så mkt..
    under sthlms veckan så slänger ni er på rygg o säger åt oss att köra.. inte alltid det lättaste.. :)
    men vad gör vi inte för er underbara tjejer..
  • Kekke

millan: tvätta är väl ingen fara.. blir det barn vilket vi alla hoppas på så kommer maskinen på ungefär varannan dag på ett 3-manshushåll.. om det är något som jag inte vill så är det blöjor,. det om något tar emot. men man får väl lära sig det också antar jag.. ceke kommer garanterat bara säga att jag måste lära mig..
    men det är väl en sak som jag har fått får min far som jag aldrig tror har bytt en blöja.. trots 4 barn..

• Kekke

maria: jag känenr att för vår del så är det ganska skönt att vi är öppen med allt nu.. vi berättar hur det ligger till, sen får vi inte så många fler frågor.. för det är jhu trots allt ett känsligt ämne.. sen tror jag inte din kompis riktigt tänkte på vad hon sa..

pingla: bra att det hjälpte lite iaf.. men tänk hakuna matata, det får alla att le.. då tänker man på 2 djur som inte riktigt har alla djuren hemma, om man säger så.. men man blir glad av dom.. hakuna matata, gör att allt blir bra.

• Kekke

har inte så mkt att tillägga i alla dom här spotting, vc mm..
    utan ajg tänkte bara ge er alla en stärkande kram från mig..
    hoppas alla får en underbar kväll..
    för att sen säga som Fri, Hakuna Matata

• Kekke

verkar vara mkt tråkiga saker som händer nu.. men ni får ge varandra där hemma ett gott skratt.. det funkar..
    ceke skrattade gott igår kväll iaf.. så trots allt så verkar hon vara på gott humör..

hakuna matata alla

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet