Pingla35 skrev 2011-03-31 21:41:12 följande:
Ja, vad ska man säga!!
Ibland blir man bara så trött och undrar varför man inte säger det man tänker.
Pedagog som man är man väl luttrad precis som du beskriver och tappar inte fattningen.
De små är väl ändå ursäktade, lite mer, kanske

!!
EGO-Här spänner det i tjejmagen och känner mig rejält uppspänd i magen. Är inne på
tredje.fjärde dagen av pergo och det är väl det som spökar. på tisdag väntar VUL och cellprov. Ska göra min koll på det också.
Det är mycket på jobbet just nu och sitter långt in på kvällarna med jobb så jag har varit här mycket mindre några dagar. Ska försöka hänga med er!!
Ni gravid måste besöka oss här ibland och smitta av er!!

jag måste nog gå in o försvara ungdomarna lite.. det är juh inget man tänker på om man inte är i den situationen att det är svårt att få barn eller att man nyss fått missfall.. dom vill inget illa..
jag har nog varit ganska lika sj, och det inte för att vara elak, bara att jag inte förstod bättre.. dock är det något man tänker på idag.. precis som det är med många vuxna som inte fattar bättre..
hur många ggr har man inte hört orden
-när är det dags för er då?
inge roligt att behöva skämta bort det hela tiden. men har dom aldrig varit i den situationen att det varit svårt att få så kommer dom inte förstå.. eller har någon har har haft svårt att få i sin närhet..
så det är inte av elakhet, utan bara okunskap och taskigt förstånd..
hade nå mer på tungan som jag skulle säga men glömde bort det.. men jag hoppas jag fick fram det jag ville iaf..