• Kekke

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Millan: vi killar kanske också skulle uppskatta lite nakendans.. inte bara ni tjejer som vill se det..
    ceke fick en magdans lektion på sin möhippa, har fortfarande inte sett något av det.. men snäll som man är så fick hon en liten lapdance igår..

• Kekke

Millan: din man har det bra han.. :) hoppas jag kan få det lika bra ikväll o få se lite..
    hade iaf en supermysig kväll igår.. 3-rätters med gott vin o skumpa..

• Kekke
    ifyouweremine skrev 2011-03-28 02:14:29 följande:
    Ceke - Härligt med småtjejerna. Det är alltid trevligt att träna på att vara föräldrar. Även om man blir helt slut också, iaf brukar vi bli det. :) Låter ju bra att spottingsarna dröjer av också. Hoppas det tar sig denna gång!

Jezza - låter ju skumt om du inte fått dessa symtom av nedtrappning tidigare!

Jojjo - Härligt med energi och duktigt att gå upp tidigt! Själv är jag fortfarande jetlaggad efter resan och har svårt att somna på kvällarna.. Kommer blir tungt imorgon..

Ego: ÄL här o vi hade ett halvmisslyckat försök ikväll. Tror några springare hann in iaf. Men jag är inne i en sån där "det är lönlöst" period just nu. Känns som vi aldrig kommer lyckas och kommer förbli barnlösa. Hade bådas föräldrar på besök i helgen och då var det endel pikar och skämt som man fick skämta med i. Kan vara därifrån hopplöshetskänslan kommer. Suck! Det här duger inte, måste peppa till..
    känner igen det där med pikarna.. jag o ceke bestämde oss för att vara helt öppna med allt.. just för att slippa alla pikar o skämt.. gick juh bra i början.. men det blir juh inge roligt juh längre tiden går o det inte funkar..
    bättre att säga som det är att vi försöker, vi gör det vi kan.. blir det något så blir det.. annars får man försöka på något annat sätt.. men det är mkt skönare för vår del iaf att berätta som det är.. inga pikar inga skämt. .tror inte ens det är någon som frågat heller på slutet.. dom vet juh att vi försöker och att vio berättar om det funkar..

men det är juh bara mina åsikter..
  • Kekke

Det var lite roligt, ceke ropade från toan att testet ser väldigt spännande ut. sen när vi låg i sängen o kramades efter så märktes det att hon ville någonting. så jag frågade om hon ville lägga ut bilden här. o det var precis det hon var ute efter.. så efter en liten stunds mys så var FL prio 1. men jag älskar henne så otroligt mkt..

• Kekke
    ifyouweremine skrev 2011-03-31 08:33:48 följande:
    Angående om man berättar vitt och brett att man försöker eller ej förresten så kom jag på att det nog också kan vara karriärrelaterat ibland. Om man försöker bli gravid så är sannolikheten stor att man kommer vara borta rätt mycket från jobbet framöver, både under graviditeten och mammaledighet och även de följande 18 åren. Man kommer kanske inte få samma chanser till befordran osv, och det vill man väl inte riskera förrän man vet att det blir av..
    men det är skillnad på att berätta för släkt o vänner och berätta för chefen.. om man umgås mkt med chefen så får man göra ett undantag iaf o inte berätta..
  • Kekke
    ifyouweremine skrev 2011-03-31 08:38:06 följande:
    Hehe Kekke, vi tjejer är lite konstiga. Men det är ju det man längtat efter så länge, att få berätta nyheten här i tråden. Det ger ju hopp åt övriga oxå. Lycka till nu båda två!
    klart man vill berätta.. det vill nog alla göra.. men det känns väldigt tidigt.. men det kommer nog berättas längre fram.. men för er alla så är det jhu fritt fram..
  • Kekke
    Pingla35 skrev 2011-03-31 21:41:12 följande:
    Ja, vad ska man säga!!
    Ibland blir man bara så trött och undrar varför man inte säger det man tänker.
    Pedagog som man är man väl luttrad precis som du beskriver och tappar inte fattningen. 
    De små är väl ändå ursäktade, lite mer, kanskeObestämd!!

EGO-Här spänner det i tjejmagen och känner mig rejält uppspänd i magen. Är inne på tredje.fjärde dagen av pergo och det är väl det som spökar. på tisdag väntar VUL och cellprov. Ska göra min koll på det också. 
    Det är mycket på jobbet just nu och sitter långt in på kvällarna med jobb så jag har varit här mycket mindre några dagar. Ska försöka hänga med er!!

Ni gravid måste besöka oss här ibland och smitta av er!!Solig
    jag måste nog gå in o försvara ungdomarna lite.. det är juh inget man tänker på om man inte är i den situationen att det är svårt att få barn eller att man nyss fått missfall.. dom vill inget illa..
    jag har nog varit ganska lika sj, och det inte för att vara elak, bara att jag inte förstod bättre.. dock är det något man tänker på idag.. precis som det är med många vuxna som inte fattar bättre..
    hur många ggr har man inte hört orden
    -när är det dags för er då?
    inge roligt att behöva skämta bort det hela tiden. men har dom aldrig varit i den situationen att det varit svårt att få så kommer dom inte förstå.. eller har någon har har haft svårt att få i sin närhet..
    så det är inte av elakhet, utan bara okunskap och taskigt förstånd..
    hade nå mer på tungan som jag skulle säga men glömde bort det.. men jag hoppas jag fick fram det jag ville iaf..
  • Kekke

vi tackar så mkt för alla gratulationer.. svårt att förstå bara.. men jag kommer inte hålla mig undan från er alla tanter här inne.. kommer nog plåga er ett tag till men några konstiga inlägg..
    men skål och in i dimman..
    nehe, det var te och dusch.. jaja.. mysigt iaf..

• Kekke

Grattis alla..

EGO: ja, jag är lite knepig.. men jag har fått pussa på cekes mage mani.. måste visa kärlek direkt..

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet