Kattflickan skrev 2010-12-26 16:25:30 följande:
Hejsan,
Intressant läsning! Men jag verkar ha mycket lite flytningar innan ÄL, sen lite mer mellan ÄL och BIM, så jag kommer fortsätta ÄL-testa. Men jag känner mig lite onormal som inte får några ÄL-flytningar alls???
Ska beställa nya äl-test snart och tänkte slänga med några graviditetstest från testlagret. Kan ni förklara vad det är för skillnad på dem och CB's plustest? Så vitt jag kan se så reagerar de på samma nivå HCG, 25 mIU/ml. Men de är ju mycket billigare!
Min kropp är lite märklig, Idag är jag på dag 3 sen mensen började. De två första dagarna blödde jag jättmycket och idag inget alls. Jag brukar blöda i 6 dagar, klart mindre på slutet men ändå blöda. Jag har tillomed tränat idag, åkt skidor och då brukar jag blöda mer, men inget alls har kommit! Jag kanske funderar för mycket.
Julen har varit bra, ätit lite mycket onyttigheter som vanligt, men det får man väl träna bort snart. Imorgon ska jag tyvärr jobba, men sen är jag ledig två mellandagar iallafall.
Millan
Hej! inte är du onormal inte! Många märker inte av dessa olika flytningar, men de sker inuti ändå, om du har ägglossningar! Nästa lektion i fertility friend handlar just om det

Och att, om man inte märker av dessa "utanpå", kan undersöka inuti för att få svaret.. Genom att föra in tumme o pekfinger och ta lite på tappen.. Sen undersöka fingrarna hur flytningen ser ut, om den är klibbig, våt, stretchig etc.
Min mens va precis lika denna månad! Två dagars fors och sen i stort sett ingenting alls.. enbart lite lite spotting.. och jag brukar annars ha en hel vecka. Och jag va ju till gyn efter denna mens och slemhinnan hade ändå en perfekt storlek <5 mm, så på nåt sätt hade jag fått ut allt på dessa två första dagar ändå. Så oroa dig inte. Det är säkert samma för dig!