ceke - Wow vilken kreativ julklapp! Den var väldigt klurig, kan inte komma på. :)
Gris - Låter ju väldigt spännande. Fortfarande varken mens eller bruna flytningar? Bim idag ju! Håller tummen..
Millan - Vad synd! Vi hoppas på nästa gång. Om det skulle vara ett väldigt tidigt missfall, skulle du vilja veta det då eller ej? Jag har funderat på det själv. Det som är bra är ju att man i alla fall vet att man kan bli gravid, men samtidigt är det ju tungt att veta att man fått missfall. Så nära men ändå så långt bort liksom. Och i ditt fall vet du ju redan att du kan bli gravid också.
Jag undrar när min bim är. Jämför man med tidigare månader så ska den vara imorgon, men ägglossningen var ju 5-6 dagar sen så det borde bli på nyår istället. Jobbiga dagar emellan nu, om mensen inte kommer och man inte vet om det beror på att bim inte varit ännu eller nåt annat. Men jag känner i alla fall inte minsta symtom.. absolut ingenting.. så är rätt säker på att det inte blev nåt den här gången heller tyvärr.
Jag har förresten roat mig med att ta reda på vilket första symtom som är vanligast bland FL-besökare som blivit gravida. Vinnare är.. *trumvirvel*.. ömma bröst! Men det är väldigt varierande och folk får verkligen alla möjliga konstiga symtom. Och så mycket som 9% anger utebliven mens som första symtom, dvs de märkte inget före bim. Här är länken om ni vill se:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56289102.html