L Maria skrev 2010-12-22 23:50:08 följande:
Ceke, gött att höra att det gick bra med gynekologen och att det - förhoppningsvis - kommer att hända något bra nu!
Ernlia, lät bra för dig också, bra att fysiken är återställd, hur känner du för det mentalt...? Om man får fråga...
Millan - spännande, hoppas på att du känner rätt!
Irmelie - kan du ha blivit gravid igen...?
Ego - här börjar det närma sig ägglossning - i alla fall enligt flytningarna. Min temp gjorde ett skutt imorse från att ha legat på 36,3-36,4 hoppade den upp till 36,7 idag. Borde dock inte vara "den där" temphöjningen, då jag inte fått positivt på något ältest än (hade ett starkare ikväll än imorse, så ev i morgonbitti) och den inte "borde" komma förrän på juldagen eller dagen efter det... Ska bli spännande om Fertility friend räknar ut någon äl till mig... Vi sexade idag för säkerhets skull och kommer att göra det imorgon också innan jag åker på mitt håll. Vi firar julafton hos våra respektive familjer, som maken sa "nästa år är vi kanske fler och då vill vi inte dela på oss" - jag hoppas det!
Åh spännande! Det där med tempning verkar va nåt! Va rätt anti tidigare, men har kommit att börja digga det

Hehe, och "bibeln" hjälper till i diggen, kan jag lova
Det där med tempning och ältest asså... Tror jag ska börja köra mer på tempning än ÄL-test. Nåt säger mig att tempning nog funkar bättre.. Fast det neggo med det är ju att sexa innan höjningen väl är.. Fast har man någorlunda koll på när ÄL är så borde det ju inte va jätteknepigt att få till
Åh va jag älskar denna dag. En sån underbar da. Känner mig friskare o friskare, o så gynbesöket (sen när brukar det va en höjdare, men idag så), Kece slog till o lagade romantisk middag, skar upp god frukt, fixa skumpa o vi har myst o haft det helt underbart. Nu ligger han o snarkar vd min sida o ja är klarvaken, så passade på att kika in här en sväng! Oj nejnej, inte ett dugg smålullig efter vin till maten o skumpan till frukten

Men glad. Och lycklig.. och har tro på framtiden. Ärligt.. det va månader sen jag jag kände mig så glad som idag!