• mallanis

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Finns det fler som är över 30 som försöker få ert första barn?
    Här kan vi som längtar efter att få pluss på stickan och äntligen få en knodd och titeln förälder prata!

Kanske har ni precis upptäckt att den berömda klockan gör sig påmind eller så har ni försökt ett tag och vägen dit kanske inte var så spikrak som man hade hoppats på.

Vill ni göra sällskap? Diskutera smått som stort och peppa varandra tills vi förhoppningsvis sitter där med en liten i famnen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-04 12:31
    Fortsättningstråd för oss 30+ are som plussat, här kan vi fortsätta babbla:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m56466903.html

• Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet
  • ifyouweremine

Haha bäst man inte uppmuntrar karlarna FÖR mycket, de kanske blir stöddiga då. Eller vad säger du ceke? ;)

• Polarlantis
    ceke skrev 2011-01-06 17:14:43 följande:
    Jojjo: jo jag vet, man känner sig helt galen som tvingar sin man till sex trots sjukdom Men vilka tappra gubbar vi har!!! Bra jobbat av er båda två tycker jag
    Haha! Underbart! Det är KARLAR det som fixar det trots sjukdom och annat Skrattande
  • Kekke

vi masserar så fort ni vill oavsett hur trött vi är.. får tyvärr inte samma sak tillbaka lika ofta som vi ber om det..
    så ibland får faktiskt ni också ställa upp lite på det som vi vill..
    men min älskling är ganska bra iaf..  :) men man får juh höra ganska ofta att "jag är för trött"..

• ceke

Skratt.. Tjaa.. min kära man har en poäng, tycker ni inte?

Han fick ju ett checkhäfte med tjänster av mig i 30-årspresent, så han tänkte nog lämna in "helkroppsmassage med valfritt slut" ikväll

På tal om nåt annat.. Jag är så sjjuuuuuuukt trött! och brösten är ett skämt. Kekke får knappt nudda dem, så ömma är de. Men allt detta är ju biverknignar på Proveran..

• Polarlantis
    ceke skrev 2011-01-06 19:07:21 följande:
    Skratt.. Tjaa.. min kära man har en poäng, tycker ni inte?

Han fick ju ett checkhäfte med tjänster av mig i 30-årspresent, så han tänkte nog lämna in "helkroppsmassage med valfritt slut" ikväll

På tal om nåt annat.. Jag är så sjjuuuuuuukt trött! och brösten är ett skämt. Kekke får knappt nudda dem, så ömma är de. Men allt detta är ju biverknignar på Proveran..
    Hahaha! Han är ju för kul :)
    Fortsätt tro att det är biverklnignar så håller jag tummarna för något annat...säger inte vad Flört
  • Kekke

försökte använda en check tidigare.. då fick ajg bara till svar att hon inte orkade.. så sa hon att hon borde ha satt tidsangivelser när checkarna får lösas in.. men om hon inte kan lsöa in dom så borde ajg så en extracheck ist.. annars så får man juh ingen användning för dom.. då blir det juh på hennes villkor som vanligt...

• ceke
    Kekke skrev 2011-01-06 19:04:14 följande:
    vi masserar så fort ni vill oavsett hur trött vi är.. får tyvärr inte samma sak tillbaka lika ofta som vi ber om det..
    så ibland får faktiskt ni också ställa upp lite på det som vi vill..
    men min älskling är ganska bra iaf..  :) men man får juh höra ganska ofta att "jag är för trött"..
    Hahahahaha.. du är för underbar hjärtat mitt. Puss på dig! Vem är det som brukar somna i soffan då? och som börjar kela först när jag givit upp o lagt mig till ro för att sova??? Gobit!
  • ceke
    Kekke skrev 2011-01-06 19:12:34 följande:
    försökte använda en check tidigare.. då fick ajg bara till svar att hon inte orkade.. så sa hon att hon borde ha satt tidsangivelser när checkarna får lösas in.. men om hon inte kan lsöa in dom så borde ajg så en extracheck ist.. annars så får man juh ingen användning för dom.. då blir det juh på hennes villkor som vanligt...
    Nähä! Du sa: jag tänkte nog använda en check senare ju!

Haha, brudar, stäm inte inte i extrachecksönskan! Han är bra på att ändra spelreglerna, min kära tokstolle
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet