lillamillan skrev 2010-10-13 19:19:54 följande:
Hej allesammans!
Har inte varit så aktiv här denna perioden, bara varit inne och läst någon gång ibland. Har alltså inte direkt någon koll på vad som hänt senaste tiden men tycker mig se att det blivt lite + här inne. Grattis till er!!!
Själv fick jag en ångestattack för någon vecka sedan och har inte orkat engagera mig, ju längre tiden gång desto mer säker blir jag på att vi aldrig kommer att få några barn. Fick remiss för utredning men min man klarade inte av att leverera på befallning så det ligger lite på is just nu

. Börjar i andra änden istället och har sökt mig till en privat gynekolog för utredning där de börjar med mig.
Till er som inte försökt så länge, skjut inte upp saker och ting för att ni "kanske" är gravida då. Bättre att dricka lite vin, åka på semester och planera livet som vanligt och sen om/när ni plötsligt står med ert + så planera om då istället.
Usch..nu har jag gnällt tillräckligt men kände att jag behövde det!
Denna månaden var ägglossningen 6 dagar sen så bara att räkna med att mensen blir en vecka sen, lång väntan blir det.
Gnäll på du om det är det du behöver Lillamillan!
Låter jobbigt med ångestattack men hoppas att du är på väg uppåt igen! Har du haft det tidigare, hur artade det sig om du inte vill prata om det så förstår jag det! Jag förstår att det är jobbigt och att man tvivlar ibland särkilt om man försökt ett tag! =( Synd att det inte blev någon utredning på er bägge samtidigt men det är ju bra att du fått tag på privatgyn! Då är ju bollen i rullning och det händer lite saker....
ahh drygt att vänta extra dagar men det blev ju iaf ägglossning!