Gris78 skrev 2010-10-15 11:25:27 följande:
Jo det ligger nog mycket i det du säger om läkemedel, jag visade det för sambon och han brukar köra med samma tanke och säga äh till det mesta men där var han tyst faktiskt. Som jag sa så var inte läkaren säker på att citadonet skulle fungera då det inte finns nåt som hjälper. Man är liksom fängslad i sin egen kropp.
Jag är generellt sett inte särskilt förtjust i piller och sånt, även om det ibland känns som ett tillfälle då jag skulle "knarka" på om det fanns något som skulle göra någon skillnad.
Läste att man brukar ha ÄL 10-14 dagar efter dag 1 (tror jag, blev osäker helt plötsligt) så då borde det vara lagom att testa dag 9 eller hur?
Vid förlossning så håller jag med dig om att då är det lika bra att ta allt som går och erbjuds!! Kör hårt ba!
Vilken vecka är du i nu Mellanis?? Essalady hur ligger det till för din del??
Kan du inte höra med en läkare eller sjukvårdsrådgivningen. Jag är heller inte mycket för tabletter men när jag blir riktigt sjuk och ynklig så tar jag tabletter. Jag menar om du klarar dig utan smärtstillande är det ju bra men om du verkligen verkligen har ont så borde de ju kunna ge dig något annat? jag har för mig att jag fick citadon vid mina mf/ma då var det ju iof vid några dagar men det fick jag ju utskrivet av läkare som höll på med missfall? Effekterna av citadonet kanske inte sitter kvar så länge? Fast de klart börjar du närma dig äl...? Ach så mycket svammel från min sida .... =(
ca 6+4 läkaren babblade nånting om 5+4 ..... men jag tänker inte oroa mig om den är för liten jag har ju iaf sett ett tickande hjärta. Det kommer jag leva länge på....så overkligt men coolt! Hoppas att ni andra snart är där och får vara med om detta fantastiska!