Vi över 30 som längtar efter första barnet
Insåg i alla fall att jag inte blir ledsen för någon annans skull - jag var som sagt genuint glad när den sista kollegan berättade och tycker det ska bli spännande för henne osv, men sorgen inuti är just nu överväldigande... Jag har ständigt nära till tårar... Urk, sorry för deppinlägget!
Deppinlägg är alltid ok, det vet du! Bara skönt att du skriver det som säkert vi alla här känner ibland! Kan känna lika dant och jag har inte ens hållit på speciellt länge...men får också dippar precis som dina. Och som marsflickan skrev, Victoriabevakningen blir ju en extra påminnelse...
Sophy80: bara intressant med relationssnack, det måste ju funka för att det ska bli ngt i bäbisväg! Tycker du är modig och stark som berättar för oss! Heja dig!
Marsflickan: Hmm..du har ÄL nu? vet du, jag tror att jag också har det! En vecka för tidigt här också men har inte testat, men plötsligt vart det flytningar och det har jag ju inte på det sättat utom vid ÄL...och inte får vi till ngt mys inte, sambon jobbar ju kväll, MORR! Får hoppas vi kan få till det imorgon förmiddag när vi är hemma båda så har vi gjort vad vi kan för ev tidig ÄL...och sedan får vi ju ligga i under helgen, hihi!
EGO: Som sagt, tror jag har ÄL nu?! Kroppen är ju lite knas ibland! Skulle kunna förklara den totala deppen som inträffade dom här senaste dagarna...blir alltid superdepp vid ÄL, hmmm... Mår iaf bättre idag och hoppas på att vi gjort vad vi kan OM ÄL redan är nu... Har beslutat mig för att inte testa med ÄLtest denna månaden, jag är ju alltid regelbunden...ja utom just nu då, snopet!
Och SJÄLVKLART ska vi plussa samtidigt nu! Wiii!!!
Hur länge brukar era ägglossningssmärtor/värk/känningar hålla i sig? Fick glad gubbe i tisdags och har haft lite ont/känningar till och från i tjejmagen, höfterna och ljumskarna sedan dess... Brukar inte känna något alls av ÄL, men har som sagt ätit bidrottningsgelé denna månaden om det kan påverka.
för dig! 
. Reser bort hela helgen själv så då hinner jag inte tänka så mkt...och så börjar vääääääääääntan nästa vecka...
mitt mål är nu att vänta till BIM men förmodligen så kommer jag att bryta det flera gånger om 
Hann aldrig få något starkt test när jag var gravid sist pga att missfallet var så tidigt, dessutom kan normal BIM vara även imorgon.
Vi är bekväma 30+are hela bunten som är vana att planera och göra som vi vill, alltså LÄÄÄÄSKIGT!!! Iaf jag, hahaha!