Marsflickan80 skrev 2011-10-27 20:53:52 följande:
EGO: Jag har höllt mig borta någon dag. Maken förbjöd mig att gå in på FL i några dagar eftersom jag blir så himla ledsen. Fick nu svar från BM att glidmedel påverkar simmarna negativt (om man inte satsar på det där pre-seed eller vad det hette). Jag har varit sååååå ledsen och sa rakt ut till min man att vi har sexat i onödan (hur okänslig får man vara egentligen som säger en sån sak till sin man???

). Mitt illamående har hållt i sig, liksom min förkylning. Blääää! Ont i tuttarna har jag också men inget märkvärdigt. Äsch, så tröttsamt! Behöver pepp
PEPPERLIPEPPPEPPPEPP!!!!!!!!!
Som ngn annan skrev, det är INTE ett preventivmedel, det är säkert bara några av dom saktfärdiga som blev snurriga i toppen och simmadde i cirklar, resten klarade sig genom dimman ska du se! Som jag ska skratta om du plussar sen, hihihi! Hur långt till BIM?
Ang att ta paus från FL så gör jag också det ibland, liksom FB och mailen och telefonen, det är bara så skönt att slippa ibland. Men här finns ju ni som VET hur man mår och som man kan prata med om allt, så tillbaka kommer man alltid

.
NICU: håller tummarna för sent fäst ägg och ett pluss snart!!!
Jojjo55: spännande att du snart får börja! Förstår att det är pirrigt och läskigt på samma gång!
EGO: Pappa ligger på sjukan, instabil kärlkramp, så förhoppningsvis gör dom kontraströntgen idag och ev ballongsprängning och att han sedan får komma hem på lördag. Förra gången var det inte så jobbigt att han var på sjukan men denna gången känns det. Antagligen på grund av allt annat också, ska det ALDRIG bli slut på sjukhusbesöken? Har ju för f*n klippkort där

Onsdag är det vul för oss...vi tror inte mkt på det varken jag eller sambon men vi är lika panikslagna för att gå dit. Som tur är är vi upptagna med folk hela helgen så då hinner vi inte tänka så mkt och sedan är det ju bara 2,5 dagar kvar,....