-
-
Tedags: GRATTIS!!!!!!!!!! Håller alla tummar för din skulle nu, hoppas hoppas hoppas!!!
NICU: verkar väldigt jobbigt att ligga på den stranden...NOT! NJUT och ha det underbart!
DubbelAA: ush så jobbigt! Det är sjukt påfrestande när det blir så där! KRAMAR till dig!!
Jojjo: Skönt att ni får lite lust i tillvaron, att ni kan känna att ni får ta lite tid til er själva också. Måste vara enormt svårt att förhålla sig till allt detta... Tänker på dig! KRAM!!
-
Plus???!!! vad är det jag läser! GRATTIIIIIISSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!DubbelAA skrev 2012-04-01 19:28:06 följande:Måste bara säga att ni tjejer är helt fantastiska! Under alla månader jag hängt här så har ni peppat o tröstat mig varje gång jag mått dåligt o när mensen kommit. O nu när det för fösta gången blivit ett plus så blir jag extra glad för alla grattis från er!!
Ni är bra att ha i vått och torrt!!
Kram på er o tack för alla grattis:) -
YEY! Så glad jag blir! Hoppas hoppas hoppas!!! Håller alla tummarna nu för er!!!SmoochiePoo skrev 2012-04-17 13:02:17 följande:Ego: Tack för alla grattis, känns fortfarande overkligt...men denna gång är testen starkare än kontrollstrecket och det känns på något sätt bra. Men det är fortfarande helt sjukt.Blir dock nästan lite sur på mams när hon klämmer ur sig "Du ser bara man släpper tanken på det så händer det"... tanken har alltid funnits där dock iofs inte lika intensiv denna gång.
Pst ja det är Kiyona
Kram på er alla!
-
Kaprifolen: HURRA!!!!!!!!!!! Åh så KUL! Stort grattis!!!

SmochiePoo: WIII! Det går frammåt! klart den lille ska stanna denna gången! Håller alla tummar!!! -
L Maria: ser kanonfint ut ju! Klart det ska gå bra!!! Håller tummarna som en tok här!!!
Aruba:; kan bara skicka en stor kram... -
Jag åt BDG och det flyttade inte ÄL men förstärkte allt så det blev mycket tidligare. Hade mycket mer ont av ÄL och blödde lite mer (mot det microskopiska innan). För mig hade det stor påverkan iaf. Skumt dock att du inte fick ngt utslag...hmm...men som andra skrivit, det kan ha blivit lite uppskjutet som sagt.Aruba skrev 2012-05-25 06:31:25 följande:Fortfarande ingen ÄL...? Förväntad den 20-21...
Det som gör mig mest fundersam var att jag hade ömmande bröst vid "rätt tidpunkt" men inget utslag.
BIM den 3e. Kan resor med stor tidsskillnad eller apiforce påverka?
Känns bara som att ÄL uteblir :( -
Men jösses! har folk fått solsting eller vad!? Fy så oförskämt!!! Bra svara dock!Saftmedbulle skrev 2012-05-27 15:12:51 följande:Måste oxå bara få gnälla lite...
Träffade en bekant till familjen idag och hon tyckte det var kul att "jag var tjock" (jag fattade ju vad hon menade och tog inte illa upp... det var det som kom efter som retade mig).
"Det var väl två år sen du gifte dig? Då har du sparat dig lite?"
Jag brukar inte gå runt och prata om mina missfall, men alltså... kunde inte låta bli: "Nä, vi har inte sparat på någonting - det har man inte tid med i vår ålder. Vi har fått tre missfall..."
Kvinnan jobbar ändå inom vården och såg helt oförstående ut... som om att "vaddå - kan man få det"... Ja, ja... ni vet ju själva vilka klumpiga kommentarer vi får av vår omgivning ibland. Nå! Lämna, och gå vidare Saftis!
Pepp till alla som kämpar!Hoppas för dig nu som en tok!!! Spännande som bara den! Skickar all positiv energi jag kan hitta!!!Pingla35 skrev 2012-05-27 18:53:04 följande:Jag vet inte om jag vågar men kanske.......
Jag kissade på en sticka idag.......
Är på ruvardag 10.....
svagt plus på testlagrets gravtest......
Vågar man tro.......
Har testdag den 5 juni egentligen. kan det vara proggisarna som ger utslag? -
Jojjo: så skönt att höra att livet traskar på och att det finns lite glädje och lugn nu! Stor kram!!!
Mum: håller tummen för dig!!!
Pingla: väntar med spänning på nästa test>!!! -
Grattis till pluss i trånden och välkommna in i forsättningstråden, när ni vågar