• Svar på tråden Anses detta som stora blygläppar?
  • eyry

ingen aning, men spelar det någon roll??

• ahlcec

Guuud vad sjukt!

Jag väntar med spänning på att man ska börja ha komplex för hur analen ser ut, eller man ska må dåligt för att ens mus är för tjock.

Snacka om att kreera komplex och problem, v e m bryr sig om hur fjaset ser ut?
    Jösses, snacka om att folk är porrskadade.

• Anonym

Men det betyder mycket för mig. Kan inte någon svara om de ser normala eller onormala ut?

• Anonym

Varför orkar man bry sig om detta. Jag är frisk och mår bra...
    Ser väl normala ut. Har aldrig funderat över hur ett par onormala blygdläppar ser ut (!)

• JsN

Enda gången jag har råkat ut för en blottare var när jag i mina tidiga tonår träffade på en man på runt tjugo som hade enormt komplex för sin snopp. Han hade den utanför gylfen och ville att jag skulle ha en åsikt om dess storlek (litenhet) Det tog mig flera år innan jag insåg att det var en blottare jag råkat ut för. Just då tyckte jag bara synd om honom som hade sådana komplex för en kroppsdel att han kände behov av att vilt främmande människor bedömde honom.

Det finns kvinnliga blottare likaväl som manliga.

• Önskan

Så ser ungefär mina ut, tycker det är helt normalt. De är ju inte ( om man läser resten) exempel på extremt stora blygdläppar, om det var det du var ute efter. Längre ner så står det hur riktigt stora blygdläppar kan se ut. Men det är ju oxå normalt, vi ser alla olika ut.

• Anonym

Jag tycker att dom inre ser stora ut.Men mina inre syns inte utanför så det är ju vad jag är van vid.Spelar ju egentligen inte så stor roll.

• Anonym

Dom är ju inte osynliga iaf, om nu någon ville ha det.....

• Anonym

ja, ungefär så ser mina också ut! Jag tycker visst man kan fråga om sådana saker. Varför ska man kunna jämföra bröst och midjor, men inte könsorgan.

• sussi72

Kanske liiiiite större än normala, men inte extremt stora tycker jag. Fina! Nog många som har sådana.

Svar på tråden Anses detta som stora blygläppar?