Anses detta som stora blygläppar?
www.the-clitoris.com/n_html/n_c_size.htm
Bilderna ovanför "what a cute baby??". Bara nyfiken!?
www.the-clitoris.com/n_html/n_c_size.htm
Bilderna ovanför "what a cute baby??". Bara nyfiken!?
Vad är det för sjukt med att en gynokolog ger komplimanger för ens underliv? Det är ju deras jobb och de ser kön hela dagarna. Jag tycker inte att det är värre än att tandläkaren beundrar mina tänder eller friören som berömmer mitt fina hår. Jag har fått komplimanger vid varje gynbesök (har små blygdläppar)
Lite oproffesionellt kan jag tycka men det kanske bara är jag som är känslig...skulle ändå uppleva det konstigt om (speciellt en manlig) gynekolog började ge mig komplimanger för hur vackert mitt kön är...skulle nog undra vad han var ute efter egentligen
Lite skillnad mot att ge komplimanger gällande exempelvis tänder tycker jag faktiskt att det är men vi är ju alla olika!
Jag tycker inte att det är fel att säga till här om hur mycket komplimanger man fått om sitt underliv, det är ju bara bra att man får höra komplimanger i sitt liv! Men jag tycker inte att man behvöer säga orsaken. Det kan bidra till att de som redan mår dåligt eller har komplex över t ex tanken på att de har kanske stora blygdläppar bara mår ännu sämre. Det tycker jag är samma som att man säga hur otroligt många som gett en komplimanger för hur vacker kropp man har och sen säga att man är smal eller hur otroligt snygga bröst man har hört att man har från olika killar och att sen säga att jag har stora bröst.
Vi behöver väl inte göra så att andra kanske börjar må dåligt över deras kön? Tycker det är lite otaktiskt faktiskt. Man kan ju säga att man fått komplimanger men utelämna resten. Vi har redan för många skönhetskomplex på oss kvinnor och vi behöver ju inte göra fler. För det är inte killarna där ute som säger hur vårat kön skall se ut. Det verkar vara vi själva som gör det. Som xerzec (skrev jag rätt? ursäkta i annat fall, knepigt nick) sa så bryr sig inte majoriteten av män över hurdana blygdläppar vi har.
Det är sant DaCiss!
Det var inte meningen att det skulle låta som att små blygdläppar är finare än stora. Ha det gott allesammans
*flyttar upp*hjälper
Bara måste få berätta en kul historia lite OT!
En väns väns fru (låter jobbigt) skulle på besök hos gynekologen. Denna kvinna är mycket mån om att vara ren och lukta gott i underlivet (i övrigt oxå förståss!). Så innan besöket "ansade" hon väll lite och tvättade sig noga. Insåg att klockan var lite mycket, skyndade sig, sprayade på lite parfym (?) därnere och skyndade iväg! Undersökningen gick bra och vid slutet sa gynläkaren att det var väldigt fint där nere. Hon grubblade på detta på vägen hem, tyckta det lät lite snuskigt sagt av honom (det var en han). När hon kom hem å gick på toa insåg hon varför!
Det var inte parfym hon sprejat på utan ungarnas glitterspray!!!
Snacka om bortgjord!
När en gynekolog sagt till mig:ja det ser fint ut det här så har jag väl förstått att det är undersökningen som var bra..att allt såg bra ut ..att jag är frisk! Inte ger väl gynekologer skönhetsbedömningar heller? eller ja det kanske finns de som gör det..låter oproffsigt! Kram på er!
Anonym NR: 557341,
Den där skrönan lät kusligt lik denna story som en australiensk kvinna berättat för radio i en tävling för mest pinsamma upplevelse. Den vann såklart!
I was due later in the week for an appointment with the gynecologist.
Early one morning I received a call from the doctor's office to tell me
that I had been rescheduled for early that morning at 9:30 a.m. I had
only just packed everyone off to work and school, and it was already
around 8:45 a.m. The trip to his office took about 35 minutes, so I
didn't have any time to spare.
As most women do, I like to take a little extra effort over hygiene when
making such visits, but this time I wasn't going to be able to make the
full effort. So I rushed upstairs, threw off my dressing gown, wet the
washcloth that was sitting next to the sink, and gave myself a quick
wash in "that area" to make sure I was at least presentable. I threw
the washcloth in the clothes basket, donned some clothes, hopped in the
car and raced to my appointment.
I was in the waiting room only a few minutes when I was called in.
Knowing the procedure, as I'm sure you do, I hopped up on the table,
looked over at the other side of the room and pretended that I was in
Paris or some other place a million miles away. I was a little surprised
when the doctor said, "My, we have made an extra effort this morning,
haven't we?" but I didn't respond. When the appointment was over, I
heaved a sigh of relief and went home.
The rest of the day was normal... some shopping, cleaning, cooking, etc.
After school when my six-year-old daughter was playing, she called out
from the bathroom, "Mum, where's my washcloth?" I told her to get
another one from the cupboard. She replied, "No, I need the one that was
here by the sink. It had all my glitter and sparkles in it."
För mig ser de fullständigt normala ut. Där FINNS ju blygdläppar. En del andra ser ju bortopererade ut(?)
Men jag undrar, var kommer detta komplex ifrån? Har du stirrat på en massa p-rullar för att komma fram till det här?
Försök att sluta med det. Inte jämför du killars snoppar med varandra och tycker att de är för skeva/små/stora osv?
Detta med stora blygläppar har jag fått ifrån porrfilmerna. Ingen ser ut som jag, eller åtminstone väldigt få. Jag insåg när jag tittade i min killes porrtidningar att mina nog var lite väl stora. Sen sade han att det är just DET han gillar, att de är så vackra. Men tror ni att det hjälpte? Nej, jag fick bara ännu mer komplex för jag vill inte se annorlunda ut. JAg vill se ut som de flesta gör. Nu har jag en ny kille och jag vet inte vad han tycker om mina blygläppar. Vågar inte fråga för jag tycker själv de är fula.