Anses detta som stora blygläppar?
www.the-clitoris.com/n_html/n_c_size.htm
Bilderna ovanför "what a cute baby??". Bara nyfiken!?
www.the-clitoris.com/n_html/n_c_size.htm
Bilderna ovanför "what a cute baby??". Bara nyfiken!?
Jaa, mina syns när jag står upp.. litegrann iallafall.
Anonym: Mina hängde ut ganska mkt och skavde lite och så när jag hade tajta byxor, de var i varje fall lite större än bilden där uppe=)
Vet inte i cm hur långt ute de hängde, alltså de hänger fortfarande lite ut, jag ville inte ta bort allt för jag gillar ändå när det hänger ut lite..
Jag är jättenöjd med hur jag ser ut nu, det var ju igår jag gjorde så det är kanske lite svullet nu och så har jag ju stygn där.
Men jag är jätteglad över att jag vågade och det är det bästa jag gjort för mig själv nånsin faktiskt:)
Jag mådde dåligt över dom , fastän man självklart inte borde, så jag ville göra nåt åt det helt enkelt.
Men viktigt är ju att man gör dte för att känna sig bättre med sin kropp inte sitt psyke, ser en viss skillnad där.
Jag mådde ju bra annars över mig själv bara blygdläpparna som störde liksom=)
Funderar du på att göra eller?
Ja, jag funderar verkligen på att operera, men de hänger iof knappt en cm utanför. Kanske många ser ut så? Jag skulle vilja att de var exakt lika lång som de yttre så att det ser symmetriskt ut. Nu ser det ut som en tunga som hänger utanför och jag har ärligt talat aldrig sett någon någonsin som har sådana läppar varken i omklädningsrum eller simhallar. Aldrig! Kanske de har stora men inget som syns när man står upp som det gör på mig.
Anonym 11:26 Så gott som alla kvinnor har inre blygdläppar som kommer lite utanför de yttre. Men det är inte så lätt att se i omklädningsrum osv då de felsta har hår där och så är det ju gömt mellan benen på oss. Jag tror inte att jag skulle se dina hänga utanför om jag såg dig i ett omklädningsrum. Jag tror det bara är du som känner dig så. Att alla ser det på dig eftersom du tror att du har överdrivet stora.
Mina inre sticker ut kanske 1 cm eller mer (??) över de yttre längst ner precis mellan bena på mig. Så det är svårt för någon annan att se det för det är ju så gömt liksom. Jag är säker på att det är så på dig också och du, oavsett hur det ser ut eller vad du tror låter det fullständigt normalt ditt uderliv! Porrskådisarna har väldigt ofta opererade kön. Jag tror jag hörde någon gång att det bara fanns typ 2 porrskådisar som var någolunda kända som INTE hade opererat sina bröst. Det lär vara lika vanligt att operera könet i den branschen. Så det är inte alls något du skall utgå ifrån! Förstås är det svårt att veta hur "vanliga" kvinnor ser ut där nere, det är ju inte så vanligt att man viker ut sig i omklädningsrum eller annt. Men som du sett i den här tråden. Bilderna ovanför "What a cute baby" är fullständigt normala!
Varför jämför du just ditt underliv med porrstjärnorna? De har antagligen större bröst än vad du har också, eftersom de flesta har silokontuttar som ser ut att spricka. Mångas läppar är också väldigt tjocka...inte på den naturliga vägen utan också opererade. Det är ju inget som är äkta!
Angående operation...finns det ingen risk för att känseln i underlivet försvinner om man låter någon skära i en? Är det värt risken för att få ett symmetriskt underliv att man kanske inte kan njuta sexuellt längre?
Varför jämför du dig med porrstärnor? Förstår inte... Jag anser att de är väldigt olyckliga personer som hamnat i en sjuk industri och som tror att de blir lyckligare om de förändrar sin kropp och hela sitt utseende. Det är inte sant! Inte blir man mer älskad eller åtrådd heller. Det gäller att förändra sin attityd till sig själv och det gör man inte genom en operation. Har man dålig självkänsla innan operationen har man det också efter.
Det låter som om du är väldigt ung. När man hunnit bli lite äldre så förstår man att inte hänga upp sig på ytliga saker, utan ser att det är annat som har betydelse i livet. Hoppas du kan acceptera dig själv och förstå att det inte har någon som helst betydelse hur ditt underliv ser ut.
Men att de säger på gyn undersökningen att det ser jättefint ut betyder ju att det ser friskt ut!! Inga infektioner mm. Har ju tom jag fått höra när man kommit till gyn med världens hårigaste underliv och avslag! Hehe om gynekologerna gick runt och kommenterade utseendet på sina patienters underliv (om det inte har med ett sjukligt tillstånd att göra) skulle de nog få sparken rätt snabbt
Alltså, majoriteten av kvinnor tror jag har inre som hänger ut mer än yttre, är nästan övertygad om det.
Har snackat med mina vänner om det att jag opererat o så och alla typ 9 av 10 hade mkt större inre än yttre.
Så jag tycker absolut inte att du ska skämmas för då har ju inte alls mkt utanför säger du själv.
Ärligt talat hade jag varit fullständigt nöjd om de bara hängt ut lite och int skavt...
Så var nöjd, för tro mig, måååångas hänger ut lite.
I porrfilmer är (nästan) alla män lönnfeta 50-åringar med hästsvans.
Så nu har jag komplex för att jag inte ser ut så. Någon som vet var jag kan operera mig???
Men kära söta en del, så tråkigt att läsa att ni vill operera er i underlivet!
För att behaga vem??
Det där verkar ju sitta mer i psyket än mellan benen.
Varför kan inte vi se olika ut, när karlarnas snoppar är jätteolika?!
Ni ska veta att man kan få jätteproblem efter underlivsoperationer!
Man kan få strul med sexliv o kisseri o alltihopa (oavsett vad kirurgerna säger!!), o har man riktigt otur så läker man inte riktigt.
Var försiktiga med er o var stolta över era kroppar istället!