• Svar på tråden Anses detta som stora blygläppar?
  • Pompelipossa

Tyckte det såg ut som en blomma.

Dum fråga enligt min åsikt. Själv hade jag inte ens tänkt tanken eller funderat över om underlivet var "normalt"/"fint"/"snyggt"/"vackert" innan jag läste i massmedia mm om sådana funderingar.

Alla är olika. Herregud, ska man stöpa om underliven i samma form också *ASG* Räcker väl med det modeideal som visas i media där modellerna ser likadana ut, och något kilo mer är en kaaatastooof. *ASG*

• Andrundrun

Till de som tycker att bilderna är äckliga. Ni såg väl rubriken innan ni kikade på inlägget eller? Ge f*n i att gå in på sådana här inlägg om ni tycker att det är så äckligt!!!

Till trådstartaren: Alla är vi olika men jag tyckte att de såg fullkomligt normala ut. Inget att oroa sig för.

• Anonym

Ärligt talat så verkar det när man läser inläggen på denna sidan vara vanligare med lite större inre blygläppar, eller har jag fel? Åtminstone så kan vi konstatera att det är MYCKET vanligt, så inget att skämmas för.

• Spixie

Jag tycker det såg helt normalt ut! Vissa har lite större blygdläppar och andra lite mindre, vissa har stor klitoris och andra mindre eller t.om nästan osynlig! det är bara att acceptera att vi ser olika ut! Mäns penisar ser ju inte heller likadana ut! Ingen är perfekt och jag tycker inte att ett kvinnligt underliv som är symmetriskt är ett ideal. Varför skulle det vara det? Vem är det som har skapat det idealet? Det är som att säga att raka näsor är ideal och accepterat med inte krokiga...
    Nä, acceptera dig som du är, du ÄR normal!!!

• Phantera

Jag tycker inte de ser så stora ut...normala kan jag tänka mig? Brukar ju inte se hur andra ser ut i underlivet...jag tycker de ser fina ut!

• Anonym

Jag tyckte bilden var äcklig, men visst jag visste ju vad jag skulle få se, men jag har väl aldrig sagt att jag inte skulle tåla att se sådant som är äckligt??? Bara för att en bild är mer eller mindre trevlig så betyder ju inte det att man inte vill se den? Annars så skulle nog inte rotten.com finnas. Visst en grov jämförelse, men en välbesökt sida som knappast de flesta tycker innehåller trevligt material. Hade det varit en bild på en penis hade jag förmodligen inte tyckt att den varit så trevlig heller, oavsett storlek.

• Anonym

Men det är inte precis sådana man ser i porrfilmer!!

• Anonym

Men bilderna som visade mindre blygdläppar - har någon här så små? Eller är det bilder på opererade blygdläppar?

• Anonym

mina innre är jätte små, precis som de man ofta ser i porrfilmer, så för mig ser de "läpparna" på bilden skit stora ut. Men de är säkert "normala"

• Chania

Jag måste säga att jag aldrig reflekterat över min blygdläppar och vilken storlek de har så jag vet faktiskt inte om de är små eller stora.

För mig finns inget onormalt. Vem är det som bestämmer vad som ska anses normalt eller inte? Och varför ska man bry sig om det? Det finns väl ingen annan än du och din man som ser hur du ser ut där och han tycker om dig precis för den du är.

Så varför bry sig?

Svar på tråden Anses detta som stora blygläppar?