Anses detta som stora blygläppar?
www.the-clitoris.com/n_html/n_c_size.htm
Bilderna ovanför "what a cute baby??". Bara nyfiken!?
www.the-clitoris.com/n_html/n_c_size.htm
Bilderna ovanför "what a cute baby??". Bara nyfiken!?
Varför skulle vi INTE bry oss....?
Så länge vi inte tycker våra underliv är fula eller skamliga är det väl bara kul för oss att vi får jämföra dem....?
Oj.. tycker bara inte att könsorgan är speciellt vackra (varken mannens eller kvinnans) och hade jag vetat att det var så många avslöjande bilder hade jag förmodligen inte kikat in. Men självklart är det kvinnliga och manliga könets existens i sig något fint som kan användas till att skapa det vackraste av allt. Ok?
Jag tycker att det könsorganet ser ut som en vacker blomma. Små blygläppar ser ut som på ett barn. Inte alls lika vackert. Tror att de flesta killar håller med mig. Jag tycker det är jättebra att jämföra så att tjejer inser att variationerna är oändliga och att inget är onormalt, bara att vissa föredrar större och andra mindre.
Jag har små innre blygdläppar och jag har fått massor av komplimanger båda av män jag varit med och av de gynokologer som undersökt mig. Och nu menar jag att de varit välldigt förundrade över mitt fina undeliv. Jaghar hört av många att jag har det finaste underliv de sett i sitt liv så det där med att de flesta män skulle uppskatta stora blygdläppar mer stämmer nog inte, vissa kanske. Smaken är ju som baken. En vän till mig med stora innre blygdläppar störs sig välldigt på sitt kön och har även upplevt att hennes killar inte uppskattat det heller. Hon funderar helt klart på en operation.
Anonym: 09.04
Vilken bild påminner om dina blygläppar då? Hade varit kul att se om de verkligen är så fina som du säger? Jo smaken är ju olika och visst ser det kanske fint ut med blygläppar som är exakt lika långa som de yttre, och både mindre och större anses ju som annorlunda, men smaken är precis som du säger, som baken. Ni som fått många komplimanger för era blygläppar. Det vore kul att se hur de ser ut på bild så man vet. Själv har jag också fått höra från en manlig gynekolog att jag har ett otroligt vackert kön och från alla mina killar också för den delen. de har varit besatta av mina blygläppar trots att mina kanske är en liten bit utanför. Kanske en halv centimeter eller så. Smaken är nog helt olika.
Det är väl dags för ett manligt perspektiv...
Jag var på herrmiddag igår och då passade jag på att ta upp denna frågeställning eftersom många här spekulerar om vad killar egentligen tycker.
Vi var tio herrar kring bordet och ingen, jag repeterar, INGEN hade någonsin reflekterat över detta hos de tjejer de varit med. Vi hade alla erfarenheter av både stora och små men ingen brydde sig ett enda dugg. "Det spelar absolut ingen som helst roll" var samtliga överens om. Det närmast skrattade över nyheten att tjejer tydligen oroar sig över detta "problem".
Jag hyser ingen förhoppning om att denna redogörelse kommer få någon som helst effekt på de som oroar sig - men jag skriver det ändå...
Tack för de orden Xerxez!
Så ser jag ut, har aldrig reflekterat över det,ingen annan heller.
Alla kvinnor borde se sånahär bilder för det är alltför många som går omkrig o tror att de är onormala och fula.
Jag antar att jag har stora blygläppar men det har aldrig stört mig och ingen har klagat heller.
Men va? Gynekologer som ger komplimanger för ens underliv? Har inget "fult" underliv men jag har då aldrig fått en endaste komplimang från nån gynekolog, annat än att "det ser ju jättebra ut" med tanke på infektioner o.dyl. Skulle nog undra om de sa: "Men OJ, vilket vackert underliv, det vackraste jag någonsin sett!" H
NJa, kan de inte ha menat att du såg "frisk" ut, anonym 09,04?