• Svar på tråden Anses detta som stora blygläppar?
  • Svampen

De ser fullständigt normala ut ju=)

• Korallen

Och vem har sagt till dig att porrläpparna är normala?
    Tänk om de är i minoritet?
    Tänk om de har opererat sig (vilket de ofta har)?

Det är väl du som har skrivit i tidigare trådar om blygdläppar?
    Då MÅSTE släppa det här. Vi är alla olika och det finns ingen anledning att gå och oroa sig för en sån sak, en sak man aldrig visar upp för allmänheten utan bara för din pojkvän.
    Jag kan garantera dig att din pojkvän inte tycker något speciellt om dem och OM han ö.h.t har reflekterat så tycker han garanterat att de är jättevackra på dig.
    Om de ser ut som dem du menar på sidan så är du högst normal, så ser mina ut också och min man säger att han bara älskar dem

• Anonym

Ni som skriver att de ser fullständigt normala ut; vad utgår ni ifrån? Från vad ni tycker när ni tittar på dem, från vad ni sett eller från vad ni själva har ?

• Svampen

Jag utgår ifrån att alla ser olika ut men vad jag hört så är det vanligare med större inre än yttre, har hört detta från både gynekologer och samt kirurgen som opereerade mina mindre.

Så=)

• Korallen

Jag utgår från mina, mina väninnors, vad jag hört och vad jag sett på bild, tv och mina 41 levnadsår.

• Anonym

Svampen,
    Hur såg dina ut innan du opererade dem? Vet du hur långt utanför de inre hängde då? Är du nöjd nu efter op?? Är du stolt över dem nu? Kan någon märka att man opererat sig?

• Molnet

Porrskådisarnas underliv är lika modifierade som deras bröst.
    Vem säger att porrskådisarnas underliv är en mottståck för vad som är normalt och snyggt? Vill man ö h t se ut som en porrskådis i underlivet?

Nä, alla är vi olika, det är bara att acceptera att vi ser helt olika ut alla människor, både i underlivet som på övriga kroppen!

• Anonym

Ja, jag har tittat på bilderna ovanför "What a cute baby" och jag tycker INTE att de är onormala på nåt vis.
    De flesta HAR faktiskt större inre blygläppar än de yttre.
    Jag ser väl ut ungefär på det där viset...? Jag har aldrig tänkt på saken nå destomer.
    Dedär könen är ju dessutom "uppfläkta" just för bildens skull. Om man låter bli att "vika ut" könet sådär så ser det ju inte alls likadant ut... Dessutom är de slätrakade..

Jag förstår faktiskt inte din nojja ang dethär. Du ser säkert fullständigt normal ut.

• Anonym

Håller dessutom med Korallen om att de ser bortopererade ut på vissa bilder... i mitt tycke ser det nästan onormalt ut utan inre blygläppar?

• Anonym

Ni som ser ut som på bilderna ovanför what a cute baby. Syns era inre när ni står upp eller är de ändå gömda innanför de yttre?

Svar på tråden Anses detta som stora blygläppar?