Anses detta som stora blygläppar?
www.the-clitoris.com/n_html/n_c_size.htm
Bilderna ovanför "what a cute baby??". Bara nyfiken!?
www.the-clitoris.com/n_html/n_c_size.htm
Bilderna ovanför "what a cute baby??". Bara nyfiken!?
ganska konstigt att blygdläppar ska vara små då k*ken på mannen ska vara stor...vem orkar bry sig om sådant? det är modebögar och dylikt som bestämmer hur man ska se ut och hade man rättat sig efter det så hade man gått runt och haft komplex för allt ju
Äckligt tycker jag med....
Vad är normalt egentligen??? Alla är vi olika och det ska vi väl vara glada för!!! DU DUGER SOM DU ÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag ser ut som "what a cute baby" eller bilden allra överst på sidan. Har alltid trott att jag är normal.
Men när jag såg de andra bilderna började jag tveka....
På några av bilderna har ju "hönorna" nästan inga inre blygdläppar alls... Är de opererade - eller ser någon ut som dessa blygdläppsfria kvinnor i underlivet....?
Vad är det för äckligt med det kvinnliga könet?
Tycker detta inlägg dyker upp med jämna mellanrum och jag tycker fortfarande att all utseendefixering enabrt är av ondo..kommer från de sjuka och snedvridna skönhetsideal som samhället och media skapat. Varför jämföra sig med onaturliga porrbilder? Varför jämföra sig med nån annan överhuvudtaget?
Vem bryr sig hur man ser ut mellan benen och varför?
Varför inte bara acceptera hur man ser ut och gläds åt att det är sommar och att du får vara frisk? Det finns värre problem än om man har ett symmetriskt underliv. Ta itu med fixeringen så du kan sluta haka upp dig på detta.
ser väl rätt vanligt ut... brukar ju inte titta mej själv därnere...
Mina ser ut så, och jag har då aldrig kommit på tanken att de skulle vara stora eller små eller nåt annat. De finns, fungerar och det räcker för mig (och min man) Intressant dock, har inte tänkt på hur olika man kan se ut! Att många verkar ha mindre blygdläppar än sådär hade jag ingen aning om!!
Tin och Trolls mamma
Det är inget äckligt med det kvinnliga könet i sig men jag uppskattar varken bilder på det eller på det manliga. Inte heller tror jag att jag skulle gilla en bild på en tjocktarm, analöppning eller hjärna. Tycker bara inte det är speciellt vackert med könsorgan eller andra organ, inget illa menat alls.
Jag hoppas inte de anses som stora....för då undrar jag vad mina är...*flinar*
Jag tycker iaf att jag är vacker precis som jag är och det borde alla kvinnor göra!!!
Lucylin: Är det inte att hårddra det lite att jämföra kön med en tjocktarm eller en hjärna?
Kön ska ju kunna tillföra så mycket njutning och samspelthet, hur ska man kunna känna njutning av något man tycker är äckligt eller fult?