Anses detta som stora blygläppar?
www.the-clitoris.com/n_html/n_c_size.htm
Bilderna ovanför "what a cute baby??". Bara nyfiken!?
www.the-clitoris.com/n_html/n_c_size.htm
Bilderna ovanför "what a cute baby??". Bara nyfiken!?
Jag tycker det är helt underbart att ni är så många som inte störs över större blygdläppar, för det stärker mitt självförtoende enormt. Jag trodde jag var så ensam om detta och har mått ännu sämre när jag läst om andre tjejer som vill operera sig för att de tycker det är så fult. Nu inser jag att många av er aldrig ens tänkt på det, trots att era läppar ser ut ungefär som mina. Men tror ni vi kan konstatera att ungefär hälften av alla kvinnor har större inre blygläppar som på bilderna och resten har mindre eller normala eller är vi många färre med större?
Är dehär STORA blygläppar menar ni? *fattar noll*
Jag tycker nämligen att alla såg typ likadana ut.. dvs helt normala.
Då antar jag att mina är stora.. men jag har aldrig tänkt på det innan o jag bryr mig verkligen inte!!!
Min sambo gav mig dock en pik häromdagen (på skämt och jag fattade att det var ett skämt) att jag har stora blygläppar. Men eftersom jag är så i slutet av graviditeten så har de svällt upp ytterligare så jag vet att de ÄR stora nu.. men fortfarande stör de mig inte.
han tyckte bara att det var intressant att ha sex eftersom det kändes lite annorlunda. Haha..
Haha hade jag fått höra av min gynekolog att jag hade ett underbart vackert underliv hade han/hon fått en smäll på käften
Jag undrar verkligen om ni tittar på rätt bilder nu?? ALLA bilder ser väl inte likadana ut? Jag pratar om de två bilderna som finns ovanför rubriken what a cute baby och de är väl inte så små.
Jag tycker det verkar hgelt sjukt av en gynekolog att säga vad han/hon tycker om ens underliv i de termerna. BM sa till mig att det ser jättebra ut med tanke på stygn och bristningar men det är ju en annan sak.
Jag vet. superäckligt! Jag hade en manlig gyn, samme man som min mamma hade. Hon sade att han var bra och tyckte jag skulle gå dit. Då sade han att jag var ovanligt fin för att ha fött barn därnere. Helt sjukt. Jag blev rädd för honom och fick för mig att han ville ha mig. Tror inte det är normalt att säga så av en manlig gynekolog. Efter det har jag alltid gått till kvinnliga.
Anonym 13:02 Jag talar då om bilderna just ovanför "What a cute baby" och jag tycker inte alls att de ser onormalt stora ut. ör mig skulle stora vara såna som hänger 15 cm utanför de inre och skaver och orsakar problem för kvinnan t.ex. vid cykling och annat. Då är det stora, då man faktiskt kan få fysiska problem av dom tycker jag. Annars är det ju ingen skillnad alls hur vi ser ut där nere. Lika vackra är alla kön ändå tycker då jag! Och så länge de uppfyller deras funktion är allt väl ok?
Sen har jag också fått höra av en manlig gynekolog att allt ser jätte bra ut där nere men då med tanke på att jag just fött barn och då tyckte jag inte att det lät "farligt" på¨något sätt.
Jag har fått höra från mina gynokologer (typ 5 olika) att det ser riktigt fint ut där nere. Typ -Oj så fint underliv. Jätte fint. Jag har alltid blivit glad men aldrig förstått vad som är så speciellt med "den" till jag börjat se hur de kan se ut. Och min sambo säger att jag har ett helt otroligt fint underliv, helt perfekt. Jag har små blygdläppar (inte lik nån av de på bilderna) Så mitt underliv är den kroppsdel jag är mest nöjd med.
undrar verkligen på om de anses som vackert med stora blygdläppar? Man ser aldrig sånna kön i porrfilmer och heller aldrig på typ målade underliv i böcker och så.
Fast jag förstår inte varför det ena skulle vara vackrare eller finare än det andra...Tycker fortfarande att det låter konstigt att en gynekolog skulle yttra sina personliga åsikter (för det är ju trots allt högst individuellt vad man anser som fint och estetiskt vackert) när han/hon är och undersöker en sådan privat del av ens kropp...Skulle en urolog säga till en kille vid en undersökning - vilken fin snopp du har, vilket praktexemplar..? Har lika svårt att se det scenariot framför mig!