Anses detta som stora blygläppar?
www.the-clitoris.com/n_html/n_c_size.htm
Bilderna ovanför "what a cute baby??". Bara nyfiken!?
www.the-clitoris.com/n_html/n_c_size.htm
Bilderna ovanför "what a cute baby??". Bara nyfiken!?
Men varför ska man hålla på och jämföra sig?
Idealen vi matas med är ju inte friska, och en sund kropp kan inte mätas med en anorektisk på en och samma dag.
Och att utseendehysterin sprider sig så man till och med överväger att operera sitt kön - det är ju helt galet. (och jag vet att trådstartaren inte skrev något om att vilja operera sig, men det finns det andra som vill. Och gör.)
Tycker dom ser fullt normala ut!!
Nej absolut inte! Så länge som det inte hänger decimetervis med hud är allt normalt tycker jag! Eller om det skaver när man går tex, då kanske det är lättast att konsultera en läkare!
Du är fullständigt normal!!! Kram
Normala tycker jag med
Jag tycker att det där var en riktigt snygg mus!! Så ser min också ut ungefär, kanske inte lika symmetrisk dock... Min man gillar den och jag gillar den så då måste den ju vara fullt normal!
Jag är verkligen tacksam för alla svar om att bilderna ser normala ut för HUR ska man veta annars? Man vill ju inte ta upp en tid hos barnmorska bara för en så dum fråga som detta. Dessutom skulle de aldrig våga påstå att det är nåt fel. Men ni som inte behöver se mig i ögonen vågar ju. Om någon av er hade frågat mig om råd angående en frisyr eller nåt annat så hade jag gladeligen gett min åsikt, så eftersom detta betyder mycket för mig så är jag glad för att ni svarar. Ingen kille har påpekat något, men de vågar ju inte heller säga att de är fula så dem litar jag inte på heller. JAg litar bara på era åsikter eftersom ni inte har något att förlora på det. Ni vet ju inte ens vem jag är.
men en mus är ju som ett ansikte!! tänk om alla såg likadana ut?
Jag tycker din undran är onödig..
En fundering bara. Varför har du "hönan" utlagd på internet?
Jag tycker inte att din undran är onödig. Hur ska man kunna veta?? Hur många muttor ser man ordentligt utom sin egen?? Att jämföra med ansikten är en dålig jämförelse tycker jag, ansikten ser man ju hundratals varje dag... + att det inte verkar ett dugg ärkligt att sitta o glo på nåns ansikte, tänk om man skulle försöka granska muttor i duschen på badhuset, då skulle ju folk tro att man var galen. Klart man ska fråga här om man känner sig osäker! Inget man direkt diskuterar över en kopp kaffe i fikarummet på jobbet.
Oj, glömde...
Anonym 11:15... Bilden är ju inte på henne! Det är ju en amerikansk sida som förklarar anatomiska grejer + har länkar till plastikkirurger...