ThePointOfItAll skrev 2010-09-16 17:58:13 följande:
Lustigt att man inte ska kunna säga sin åsikt om ett företag, både positivt och negativt utan att företaget blir hysteriska och skickar en representant(jo, du framstår som det) som ska förneka/dumförklara allt och alla som inte lovprisar kedjan.
Jag skulle säkert kunna hitta lika många fel på andra kedjor men nu var det lidl det gällde, herregud det är väl inget att tjafsa om? Tycker jag att vår lidl har torrt bröd och dåligt utbud så får jag väl tycka det, oavsett om någon kommer och säger att jag har fel?
Jag tycker att ICAs egna varor ofta smakar illa/har bristande kvalité, samt gillar jag inte när butiker i stort sett enbart har egna produkter. Väntar med spänning på att bli påhoppad av någon ICA-representant

hahaha tror du verkligen att Lidl skickat mig till FL för att försvara företaget??? det var roligt!!! vilka konspirationsteorier.....
Nej , jag trivs bara väldigt bra med mitt jobb och har varit med sen företaget kom till sverige.
jag vet ju därför en hel del om företaget och kan inte låta bli att diskutera om detta.
Du får väl så klart tycka vad du vill, men detta är väl ett Diskussionsforum eller har jag fattat fel??
Här är det meningen att man ska disskutera om saker , det är ju det som är hela tanken liksom.....