Amma en tvååring...
Vad tycker ni om att amma en tvååring? Är det normalt eller ej?
Vad tycker ni om att amma en tvååring? Är det normalt eller ej?
och för det andra så har man ju minnen från att man suger tutte från sin mamma!!!!!!!!!
jag skulle aldrig ha klarat av det i vuxen ålder.. fyfan vad vidrigt!
Jag slutade delamma vid 7 mån. högst till ett går min gräns. Sen bodde mitt barn ett par veckor hos en familj som ammar sin 2 åring när barnet vill. Sen dess så blev mitt barn intresserad och är över 4 och jag fick panik och fick förklara att detta är för bebisar som inte äter mat, du fick när du var bebis. Men (namn) gör ju det. När jag var där så fick jag chock...kunde inte hjälpa att det ser så konstigt ut med ett gåendes, pratande barn som drar ner tröjan för en hel folksamling ( vi var många ) och barnet struntar i lunchen för bröstmjölken istället. Det är inte bra tycker jag.
Nä det är äckligt och bara för att få tyst på ungen eller för mammans skull. 6 år? har jag läst rätt? blääää ungen går ju i skolan då.
Folk får göra som de vill. Själv har jag inga planer på att ens amma 2 sekunder, men jag skiter fullständigt i vad andra gör med sina barn så länge det inte är kriminellt eller uppenbart olämpligt och hoppas att folk ska visa samma respekt för mig.
ammade min 2åring
det e ju rekomederat att amma till de är 2år så det är inget konstigt.