• Natassja

"Ammar" min pojkvän

Är rädd att detta inte är normalt, eller jag vet ju att det inte är normalt, men tänkte ändå dela med mig nu när forumet ändå är fullproppat med inlägg om just amning och vart gränsen går för hur länge man kan amma.

Jag har en kille som jag varit tillsammans med i tre månader nu. Han är från Libanon och världens underbaraste, inte som alla andra killar och framförallt inte någon socialbidragstagare eller våldsman. Han älskar verkligen mig och jag älskar honom! Vårt sexliv är fantastiskt, och det jag ska berätta nu har inget med sex att göra överhuvudtaget...

Det är nämligen så att han älskar att ligga och amma vid mitt bröst, tex när vi tittar på tv och så. Trodde först han hade någon fetisch eller något, men han säger att hans mamma ammade honom tills han var fyra år och att det var ett av hans bästa minnen. För honom handlar det om närhet och kärlek, och vill han ha det så är det min plikt att ge honom det, precis som han ger mig fast på andra sätt.

Han ammar ungefär fem minuter åt gången, kanske två gånger om dagen höst. Jag har inget emot det, gör ju inte ont eller något och så länge han är nöjd så. Men jag har googlat lite på det här och ser att man kan börja producera bröstmjölk om man ammar?? Är lite rädd för det nu, och hur skulle det påverka mina chanser att bli gravid? Vi försöker nämligen få barn...

Planning a child ain't always that easy.
  • Svar på tråden "Ammar" min pojkvän
  • Anonym

Själv hade jag nog reagerat ifall han hade såna starka band till sin mamma att han vill amma på dig efter så kort bekantskap (inte för att bekantskapen spelar roll...han vill ammas liksom...). Varningsklockor bör ringa kan man tycka.....

• Anonym
    jfsebastian skrev 2010-10-09 00:16:05 följande:
    Det är skillnad på nyhetens behag och den man lever med efter ett år eller två.

Ta det lugnt, vänta med barn och giftermål. Ingen ska med någon buss.

Och du, dina plikter kanske sträcker sig längre än vad du vill.

Tänk efter före.

Och lycka till oavsett vad som händer.

Skälet till amningen är jävligt märkligt, jag antar att han är en vuxen man, att gå tillbaka till man var 4 är jäkligt märkligt.
    Hade det varit en fetish hade det varit coolare tycker jag.
  • Anonym (ehgear)
    Natassja skrev 2010-10-08 23:46:23 följande:

Är rädd att detta inte är normalt, eller jag vet ju att det inte är normalt, men tänkte ändå dela med mig nu när forumet ändå är fullproppat med inlägg om just amning och vart gränsen går för hur länge man kan amma.

Jag har en kille som jag varit tillsammans med i tre månader nu. Han är från Libanon och världens underbaraste, inte som alla andra killar och framförallt inte någon socialbidragstagare eller våldsman. Han älskar verkligen mig och jag älskar honom! Vårt sexliv är fantastiskt, och det jag ska berätta nu har inget med sex att göra överhuvudtaget...

Det är nämligen så att han älskar att ligga och amma vid mitt bröst, tex när vi tittar på tv och så. Trodde först han hade någon fetisch eller något, men han säger att hans mamma ammade honom tills han var fyra år och att det var ett av hans bästa minnen. För honom handlar det om närhet och kärlek, och vill han ha det så är det min plikt att ge honom det, precis som han ger mig fast på andra sätt.

Han ammar ungefär fem minuter åt gången, kanske två gånger om dagen höst. Jag har inget emot det, gör ju inte ont eller något och så länge han är nöjd så. Men jag har googlat lite på det här och ser att man kan börja producera bröstmjölk om man ammar?? Är lite rädd för det nu, och hur skulle det påverka mina chanser att bli gravid? Vi försöker nämligen få barn...

Bara läst TS. Men snälla skaffa INTE barn med någon du bara känt i 3 månader!!

Det är ju som att skaffa barn med en främling.
    Snälla tänk på barnet och var inte så egoistisk och självisk.
  • Anonym (ethesh)
    Natassja skrev 2010-10-09 00:04:57 följande:
    Jag har hittat rätt kille i mitt liv, jag vet att det är han jag vill spendera livet med... sånt känner man!!
    Ja, sånt känner man när man är hög.

Du vet va att när man är kär splear kroppen dig ett spratt. Din hjärna tror att detta är din mamma/pappa som kommit för att läka dina barndomsår och så den sprutar dig alldeles full av endorfiner.
    Men tyvärr kan den inte gör det i evighet...så du vet "kär" kommer gå över och då kommer du äntligen att se i normalt ljus igen. och om du skaffar barn nu så kommer det vara då som du säger till dig själv : VAd fan tänkte jag på!! "

Etftersom du inte gör det, eftersom du är hög på kärlekshormon. så snälla, ge dig själv en chans och vänta. Vänta lite. Det vinner ni ALLA på. Om det verkligen är kärlek så behöver ni intre stressa. För då kommer det ju alltid var där eller hur.
  • Renesmee

Önskar nästan att detta gick att anmäla till socialen.
    Dom borde införa lagar att man inte får skaffa barn om man inte kännt sin partner x tid.
    Sorry men det tycker jag.

• JuliaåRonjasmammis

Snyggt försök Scheherazade, mycket roligare än de där plumpa, astråkiga fjantgrejerna!

För det är väl en saga, va'?

Don't mess with my integrity!
  • Anonym (...)

Halvdålig trollfantasi... bättre kan du! Kan vi inte få lite bättre kvalitet på trollen?

• Anonym
    Natassja skrev 2010-10-08 23:46:23 följande:

Är lite rädd för det nu, och hur skulle det påverka mina chanser att bli gravid? Vi försöker nämligen få barn...

Det är nog bäst för alla ifall du inte blir gravid!
  • Anonym

tycker ni är orättvisa mot ts!
    okej jag tycker det låter äckligt och sånt med att amma sin partner..
    men resten tycker jag ni bara är elaka om...

so what om de varit tillsammans i 3mån "bara" ? jag flyttade in hos min man direkt, efter 7mån förlovade vi oss och efter 9mån var jag planerat gravid! 2 år senare gifte vi oss och sitter idag med hus och 2 underbara barn...
    jag har kompisar som blev gravida första gången de hade sex med varandra och de är idag gifta och har 2 barn... kanske ska säga att jag var 20år då jag träffade min man...

Svar på tråden "Ammar" min pojkvän